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유통과학연구
2020 .01
Service Quality of Online Grocery Shopping in Korean Local Regions
유통과학연구
2016 .01
Consumer Choice Preference and Usage Satisfaction for Online Grocery Retailers
한국유통학회 학술대회 발표논문집
2024 .05
확장된 통합기술수용이론(UTAUT2)을 활용한 모바일 환경에서의식품구매에 대한 소비행동연구
산업혁신연구
2024 .03
How do customers respond to external store environment? Analyzing the new luxury segment
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2023 .06
Analysis of Policy for Independent Grocery Stores in Morocco
무역연구
2017 .01
Success Factors of Immigrant-Owned Informal Grocery Shops in South African Townships: Native Shop-Owners’ Account
유통과학연구
2018 .01
The Effects of Photo Decoration Cues on Online Consumers’ Affective Responses in Distribution Science
유통과학연구
2021 .12
Digital Distribution in Preparation for the 4th Industrial Revolution: Focused on the Beauty Industry
산경연구논집
2023 .02
환경친화적 유통공간의 소비효용이 재방문의도에 미치는 영향
유통과학연구
2018 .01
International Comparison between Korea and Other Countries, in Terms of Retail Regulations
유통과학연구
2017 .01
모바일 식품구매 서비스 고객여정의 경험만족도에 관한 실증연구
Journal of Information Technology Applications & Management
2021 .08
정부의 전통시장 지원 정책 효과에 대한 실증연구
유통과학연구
2015 .01
Antitrust in the Groceries Sector & Liability Issues in Relation to Corporate Social Responsibility
[KIIP] 한국지식재산연구원 도서DB
2015 .12
Sustainability of Traditional Retail in an Emerging Market: A Conceptual Framework Applied to a Vietnamese Wet Market
ASIA MARKETING JOURNAL
2023 .01
Does online shopping make people feel better? The therapeutic effect of online shopping on Korean female consumers’ mood, self-esteem, and self-efficacy : Based on the context of fashion product shopping
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2021 .09
Can Honestbee Fly Again?: From Rapid Regional Expansion to Closure and Mounting Debt
Academy of Asian Business Review
2020 .01
온라인 소매유통시장(B2C)을 통한 인도네시아수출확대전략에 관한 연구
무역연구
2018 .01
Consumer Characteristics and Shopping for Fashion in the Omni-channel Retail Environment
Asian Journal of Business Environment
2019 .01
Study on the micro retail trade problem in Japan
한국유통학회 학술대회 발표논문집
2018 .10
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