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이용수
ABSTRACT
1. 서론
2. 이론적 배경
3. 연구방법
4. 분석결과
5. 결론
REFERENCES
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2021 .02
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2022 .06
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2023 .01
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2019 .07
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2016 .06
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2022 .04
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2021 .01
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2016 .01
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2015 .12
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서비스경영학회지
2015 .12
Effect of Consumer Innovativeness on Online Buying Behavior in an Emerging Market
유통과학연구
2016 .01
Consumers’ Choice for Fresh Food at Online Shopping in the Time of Covid19
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2020 .01
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2019 .12
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한국경영과학회지
2016 .05
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2021 .10
Online versus Offline in Purchase Channel Decision for Fresh Food from the Perspective of Cooking Inconvenience
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2018 .04
레스토랑 온라인 구전정보특성이 브랜드 신뢰와 구매의도에 미치는 영향: SNS 소비자를 중심으로
Culinary Science & Hospitality Research
2021 .10
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