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Comparative Analysis of Consumer‘s Impulse Buying Behavior with Different Household Incomes: Empirical Evidence from Faisalabad
East Asian Journal of Business Economics
2017 .06
Impulse Buying: The Influence of Impulse Buying Tendency, Urge to Buy and Gender on Impulse Buying of the Retail Customers
유통과학연구
2021 .01
The Effects of Promotional Stimuli on the Impulse Buying of Offline Shopping in China: The Mediating Effect of Perceived Value
유통경영학회지
2018 .12
베이커리제품을 구매하는 여성소비자의 소비가치가 충동구매와 구매만족도에 미치는 영향
Culinary Science & Hospitality Research
2017 .12
면세점의 충동구매 유발 요인 및 쇼핑 만족도 간의구조적 관계 고찰
관광경영연구
2018 .01
온라인 쇼핑에서 매장특성이 고객의 충동구매 유형에 미치는 영향에 관한 연구
e-비즈니스연구
2018 .04
모바일 서비스 특성이 소비자의 소비가치와 충동구매에 미치는 영향에 관한 연구 : 모바일 숙박 앱 중심으로
관광레저연구
2016 .05
모바일 쇼핑에서 쇼핑 특성과 소비자 특성이 충동구매 및 만족에 미치는 영향
산업경제연구
2018 .02
网络主播如何影响消费者在线购物的冲动性购买行为?
Journal of China Studies
2024 .06
基于网购背景下销售员沟通方式对融洽关系和顾客购买行为影响研究
유통물류연구
2021 .12
소비자의 쇼핑성향이 충동구매행동에 미치는 영향 : 저가화장품의 판매촉진 전략의 매개효과를 중심으로
벤처혁신연구
2021 .12
Affecting of Online Comments on Impulse Buying in E-Distribution
유통과학연구
2023 .03
중국 라이브 커머스 특성이 충동구매에 미치는 영향: 몰입의 매개효과를 중심으로
인터넷전자상거래연구
2023 .06
The Impact Factors of Purchase Behavior in Airport Duty-free shop : Focusing on Impulse Buying Behavior
한국유통학회 학술대회 발표논문집
2019 .04
Sustainable marketing: The effects of environmental consciousness, lifestyle and involvement degree on environmentally friendly purchasing behavior
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2020 .01
Impulse Buying Behavior in Distribution Centers of Kathmandu
유통과학연구
2023 .05
소비자의 자기자비성향이 비계획적 구매와 후회감에 미치는 영향
지역과 세계
2018 .01
온라인 쇼핑에서 소비자 성향이 충동구매 유형에 미치는 영향에 관한 연구
무역연구
2019 .01
The Impact of Influencer Characteristics and Platform Affordances on the Likeliness of Impulse Buying: Focusing on the Chinese TikTok Live Commerce Platform
서비스경영학회지
2022 .06
The role of fashion involvement, brand love and hedonic consumption tendency in fashion impulse purchasing
Journal of Global Fashion Marketing
2015 .09
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