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소비자의 특성이 온라인 상품평 활용의도에 미치는 영향
한국IT서비스학회지
2017 .01
중국 크로스보더 전자상거래에서 보세직구 구매의도 결정요인에 관한 실증적 연구
Journal of China Studies
2023 .03
A Study on the Effects of Quality Characteristics of Online Environment-Friendly Agricultural Products Shopping Malls affecting Customer Trust and Purchase Intention
East Asian Journal of Business Economics
2020 .01
합리적 행동이론을 적용한 초국가적 소비행동에 관한 연구: 해외직구를 중심으로
Human Ecology Research
2018 .01
The Dynamics of Social Media Marketing: Unraveling the Impact on Customer Purchase Intentions through Engagement and Trust
유통과학연구
2024 .03
국경간 전자상거래 플랫폼 품질인식과 구매의도관계 연구- 중국 소비자를 대상으로 -
국제상학
2018 .01
Customer Experience and Repurchase Intention in Multi-Channel: Customer Satisfaction as Mediating Variable
산경연구논집
2021 .01
Reputation Effect, Business-stealing Effect, and Income Effect in Amazon’s Co-purchasing Product Networks
상품학연구
2015 .01
외식기업 O2O플랫폼 서비스가 고객만족 및 구매의도에 미치는 영향 - 고객만족의 매개효과 -
호텔리조트연구
2023 .06
중국 크로스보더 이커머스 플랫폼의 지속적 이용에 영향을 미치는 품질요인에 관한 연구
인터넷전자상거래연구
2023 .02
Effect of Consumer Innovativeness on Online Buying Behavior in an Emerging Market
유통과학연구
2016 .01
중국 온라인여행사 품질지각 정보가 고객만족, 신뢰 및 구매의도에 미치는 영향 : 정교화 가능성 모델을 중심으로
호텔관광연구
2018 .02
Consumer Behavior towards E-Commerce in the Post-COVID-19 Pandemic: Implications for Relationship Marketing and Environment
Asian Journal of Business Environment
2023 .01
Factors Influencing Foreign Products Purchase Intention of Mongolian Consumers
ASIA MARKETING JOURNAL
2022 .10
The Effect of Essential Online Elements on Consumer Purchase Intention: Insights from a Taobao Perspective
유통과학연구
2015 .01
Analyzing the Intention of Sports Consumers' Purchase Behavior Through Online Sports Distributors
유통과학연구
2023 .04
COVID-19 전후 아시아 소비자의 화장품 구매의도에 대한 지각된 가치 비교 연구
한일경상논집
2021 .01
An Investigation of the Cross-border E-commerce Export Trade of Agricultural Products in Shandong Province
무역연구
2019 .01
The analysis of synergy model of small medium cross-border e-commerce and cross-border logistic and its realization path
한국무역학회 국제학술대회
2019 .08
온라인 거래 택배서비스 품질이 구매의도에 미치는 영향분석 - 온라인 토마토 구매 집단과 비구매 집단 간의 차이검증 -
식품유통연구
2016 .01
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