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Exploring the Mediating Effect of Conspicuous Consumption by Utilizing Mobile Phone Brands
유통과학연구
2020 .01
The Influence of Brand Communication on Consumers' Purchase Intention: Focus on Moderating Roles of Brand Familiarity
유통경영학회지
2016 .10
소비자 성향과 브랜드 태도가 브랜드확장평가에 미치는 영향: 모바일 간편결제 서비스를 중심으로
Human Ecology Research
2017 .01
소비가치와 브랜드동일시, 브랜드애착, 소비자 삶의 질의 관계와 자기감시성의 조절효과에 관한 연구
유통경영학회지
2015 .08
A Study on the Private Consumption Value of Franchise Companies: A Comparison of Foreign and Domestic Brand Consumers
유통과학연구
2019 .01
글로벌 브랜드에서 소비자-브랜드 관계 변수들의 인과관계 및 조절변수들의 효과
유통과학연구
2017 .01
Who Buys Our Brand? The Influence of Consumption Values and the Congruity with Brand Benefits on Brand Identification, Trust and Loyalty
ASIA MARKETING JOURNAL
2021 .01
브랜드 진정성에 영향을 미치는 선행요인과 브랜드 진정성이 브랜드 신뢰 및 브랜드 동일시에 미치는 영향 : 커피브랜드 중심으로
한국외식산업학회지
2016 .12
브랜드 및 소비자 성격 특성이 동일시와 브랜드 에반젤리즘에 미치는 영향: 컬트브랜드의 사용자를 대상으로
마케팅논집
2015 .01
The Impacts of University Brand on Korean and US Consumers: Focusing on Brand Reputation and Brand Fit
무역연구
2022 .04
Exploring brand Emotional Components in Consumer-brand Relationships: The Moderating Effect of Brand Image and the Mediating Role of Brand Commitment
유통경영학회지
2024 .10
The Emergence of New Conspicuous Consumption
유통과학연구
2015 .01
스타벅스 브랜드 개성이 소비자 만족과 소비자 웰빙에 미치는 영향 : 브랜드 지식과 소비자-브랜드 관계의 매개효과를 중심으로
대한경영학회지
2016 .06
The Effects of International Co-branding on Consumer Responses : Conceptualization and Propositions
한국산업경제학회 정기학술발표대회 초록집
2018 .05
How Do Emotionally Attached Consumers Evaluate Co-branded Products(NPB Alliance)?: A Comparison between Brand Attitude and Brand Attachment
상품학연구
2019 .01
The Effects of Brand Equity on Consumer Attitude and Behavior : Food Market in Vietnam
유통과학연구
2018 .01
The Effect of Brand Experience on Brand Love through Brand Trust, Satisfaction, and Identification: A Focus on Korean Cosmetic Brand Shops
무역연구
2019 .01
한식뷔페레스토랑 브랜드 로고 디자인에 대한 소비자 감성이 브랜드 이미지에 미치는 영향
관광연구저널
2015 .12
The Effects of Experience and Brand Relationship to Brand Satisfaction, Trust and Loyalty Shopping Distribution of Consumer Philips Lighting Product in Indonesia
유통과학연구
2021 .01
캐주얼 레스토랑 브랜드 자산이 모기업 브랜드 친숙성 및 확장 브랜드 태도에 미치는 영향
호텔관광연구
2019 .02
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