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소비자의 특성이 온라인 상품평 활용의도에 미치는 영향
한국IT서비스학회지
2017 .01
Effect of Consumer Innovativeness on Online Buying Behavior in an Emerging Market
유통과학연구
2016 .01
Effect of Sports Psychology on Enhancing Consumer Purchase Intention for Retailers of Sports Shops: Literature Content Analysis
유통과학연구
2021 .01
온라인 쇼핑몰에서 소비자 몰입의 영향요인과 결과요인에 대한 연구
서비스경영학회지
2015 .12
제품 속성별 온라인 구전의 방향성이 중국 소비자의 구매의도에 미치는 영향
인터넷전자상거래연구
2016 .06
The Expected Effects and Limitations of Sports Marketing and Media
산업혁신연구
2024 .09
I Can"t Believe Online: A Study on How Negative Reviews Move Online Shoppers to the Offline Channel
ASIA MARKETING JOURNAL
2022 .04
Are Longer and More Negative Online Reviews More Helpful? - The Mediating Role of Consumers' Perceived Usefulness of Reviews
아태비즈니스연구
2023 .03
The Influence of Attributes of Online Food Product Distribution Channel on Brand Trust and e-Loyalty
Culinary Science & Hospitality Research
2021 .02
온라인 무료체험 서비스 만족과 유료 회원 가입 의도간의 구조적 관계에 관한 연구
인터넷전자상거래연구
2021 .10
A Factors Effecting Online Social Decisions in Online Consumer Behavior
유통과학연구
2020 .01
국내소비자의 온라인 해외직접구매 결정요인 연구
무역연구
2020 .01
The Effect of Online Distribution Channel’s Review on Purchasing Behavior Change
유통과학연구
2018 .01
신제품 구매시 온라인 사회적 결정 역할 : 신제품 혁신성 조절효과
유통과학연구
2018 .01
육아커뮤니티에서 온라인 구전정보 조회 수에 영향을 미치는 요인에 관한 연구
인터넷전자상거래연구
2016 .06
A Study of Online Reviews Affecting Non-Face-to-Face Shopping
산경연구논집
2023 .01
Factors Influencing Foreign Products Purchase Intention of Mongolian Consumers
ASIA MARKETING JOURNAL
2022 .10
A Study on the Influence of Chinese Children on Family Online Purchase Intention through Online and Offline Dual Channel Interaction
글로벌경영학회지
2023 .02
Factors Influencing Chinese Online Shopping Distributions of Fresh Agricultural Products
유통과학연구
2020 .01
온라인 알고리즘 광고와 사회 환경의 위험지각이 고객의 구매행동에 미치는 영향: 서울 지역 20∼30대를 중심으로
Culinary Science & Hospitality Research
2022 .06
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