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Examining Chinese Consumer Brand Attitudes: Perceived Brand Globalness vs. Localness and the Mediating Role of Quality, Prestige, and Image
상품학연구
2024 .02
Examining the Mediating Role of Brand Affection and Perceived Brand Innovativeness in Chinese Consumers’ Global Brand Loyalty: A Focus on Xiaomi vs. Apple
한국산업경제학회 정기학술발표대회 초록집
2024 .05
소비자의 브랜드 글로벌성 인식이 브랜드 속성 평가에 미치는 영향 : 인과관계에 대한 사고방식의 조절역할을 중심으로
무역학회지
2017 .10
The Impact of Perceived Brand Prestige on Brand Loyalty in Luxury Brand Purchase Contexts: The Mediating Role of Brand Trust and The Moderating Effect of Self-esteem
유통경영학회지
2022 .02
브랜드 진정성에 영향을 미치는 선행요인과 브랜드 진정성이 브랜드 신뢰 및 브랜드 동일시에 미치는 영향 : 커피브랜드 중심으로
한국외식산업학회지
2016 .12
브랜드 포트폴리오의 지각된 적합성이 브랜드 태도에 미치는 영향 : 쉐보레 브랜드를 중심으로
마케팅논집
2016 .01
다차원적 브랜드 글로벌화가 스포츠웨어 브랜드의 품질, 명성, 태도, 구매의도에 미치는 영향: 중국 소비자를 중심으로
무역연구
2021 .01
글로벌 브랜드에서 소비자-브랜드 관계 변수들의 인과관계 및 조절변수들의 효과
유통과학연구
2017 .01
The Relationship Between Brand Anthropomorphism, Brand Love, and Brand Advocacy. Moderate Role of Self-brand Connection in Brand Distribution
유통과학연구
2023 .03
Exploring brand Emotional Components in Consumer-brand Relationships: The Moderating Effect of Brand Image and the Mediating Role of Brand Commitment
유통경영학회지
2024 .10
브랜드 및 소비자 성격 특성이 동일시와 브랜드 에반젤리즘에 미치는 영향: 컬트브랜드의 사용자를 대상으로
마케팅논집
2015 .01
브랜드 지식이 지각된 브랜드 가치, 브랜드 만족도, 브랜드 충성도에 미치는 영향: 중국 휴대폰을 중심으로
유통경영학회지
2021 .04
The Effect of Brand Experience on Brand Love through Brand Trust, Satisfaction, and Identification: A Focus on Korean Cosmetic Brand Shops
무역연구
2019 .01
Understanding Consumer Perceptions of Brand Globalness and Localness: The Roles of Self-Regulatory Focus
무역연구
2023 .02
The Impacts of University Brand on Korean and US Consumers: Focusing on Brand Reputation and Brand Fit
무역연구
2022 .04
럭셔리브랜드경험이 럭셔리브랜드충성도에 미치는 영향: 브랜드이미지 및 브랜드애착의 인과적 역할
무역연구
2023 .02
지역 베이커리 브랜드 자산이 지각된 가치, 브랜드 신뢰, 브랜드 충성도에 미치는 영향: 파파앤썬 by 랑콩뜨레를 중심으로
Culinary Science & Hospitality Research
2024 .10
The Effects of International Co-branding on Consumer Responses : Conceptualization and Propositions
한국산업경제학회 정기학술발표대회 초록집
2018 .05
The Impact of Brand Relationship on Brand Extension in Luxury Brands
한국유통학회 학술대회 발표논문집
2023 .04
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