메뉴 건너뛰기
.. 내서재 .. 알림
소속 기관/학교 인증
인증하면 논문, 학술자료 등을  무료로 열람할 수 있어요.
한국대학교, 누리자동차, 시립도서관 등 나의 기관을 확인해보세요
(국내 대학 90% 이상 구독 중)
로그인 회원가입 고객센터 ENG
주제분류

추천
검색
질문

논문 기본 정보

자료유형
학술저널
저자정보
권미애 (인하대학교) 김미경 (인하대학교)
저널정보
인문사회예술융합학회 문화와융합 문화와 융합 제44권 제9호
발행연도
2022.9
수록면
695 - 708 (14page)

이용수

표지
📌
연구주제
📖
연구배경
🔬
연구방법
🏆
연구결과
AI에게 요청하기
추천
검색
질문

초록· 키워드

오류제보하기
This study attempted to obtain implications for the development of creative convergence education in universities by analyzing the performance of participants in the creative convergence project. The results of analyzing the participants'' perception and performance of their educational experiences are as follows. First, it was found that participants were all positively aware of their project performance experience. Second, the satisfaction level of the results of each team was high, and the satisfaction level of help was high when participating in other projects in the future. Third, overall satisfaction with project participation and operation was high. Through this study, the effectiveness of creative convergence education was explored, and implications for creative convergence education could be obtained.

목차

등록된 정보가 없습니다.

참고문헌 (0)

참고문헌 신청

함께 읽어보면 좋을 논문

논문 유사도에 따라 DBpia 가 추천하는 논문입니다. 함께 보면 좋을 연관 논문을 확인해보세요!

최근 본 자료

전체보기

댓글(0)

0

UCI(KEPA) : I410-151-25-02-091048064