메뉴 건너뛰기
.. 내서재 .. 알림
소속 기관/학교 인증
인증하면 논문, 학술자료 등을  무료로 열람할 수 있어요.
한국대학교, 누리자동차, 시립도서관 등 나의 기관을 확인해보세요
(국내 대학 90% 이상 구독 중)
로그인 회원가입 고객센터 ENG
주제분류

추천
검색

논문 기본 정보

자료유형
학술저널
저자정보
류려염 (조선대학교)
저널정보
중앙대학교 외국학연구소 외국학연구 외국학연구 제67호
발행연도
2024.3
수록면
71 - 86 (16page)

이용수

표지
📌
연구주제
📖
연구배경
🔬
연구방법
🏆
연구결과
AI에게 요청하기
추천
검색

초록· 키워드

오류제보하기
The loose type of Chinese education is widely distributed and in great demand.This type of education in the curriculum and teaching management have loose characteristics, teaching objects have complex characteristics. The above characteristics often bring a series of teaching problems.The“Flipped classroom”teaching mode emphasizes individualized self-study and cooperative study, which makes the teaching mode more inclusive and driven, it is expected to solve the problems existing in the“Loose”Chinese curriculum. The ability of teaching design is the key to the successful completion of the teaching task of“Flipped classroom”. Teachers should design the proportion distribution of each teaching link and content of“Flipped classroom”according to the course content and students' situation. On this basis, by fully grasping the teaching focus, design and produce self-study materials for students.

목차

등록된 정보가 없습니다.

참고문헌 (0)

참고문헌 신청

함께 읽어보면 좋을 논문

논문 유사도에 따라 DBpia 가 추천하는 논문입니다. 함께 보면 좋을 연관 논문을 확인해보세요!

최근 본 자료

전체보기

댓글(0)

0