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[論文] Cycle Simulation에 의한 가솔린기관의 성능과 배출물 예측
오토저널
1983 .06
Clarification of Abnormal Combustion in a Spark Ignition Engine
KSME/JSME THERMAL and FLUID Engineering Conference
1988 .11
COMBUSTION CHARACTERISTICS OF A SMALL DIESEL ENGINE CONVERTED TO SPARK IGNITION OPERATION AND FUELLED WITH NATURAL GAS
한국자동차공학회 춘 추계 학술대회 논문집
1995 .06
An Experiment on the Combustion Characteristics with Laser-Induced Spark Ignition
KSME International Journal
1999 .01
[論文] 다회수 스파크 점화기관의 기관성능에 관한 연구
오토저널
1988 .08
직접분사식 가솔린 엔진의 점화 현상 모델링
KOSCO SYMPOSIUM 논문집
2011 .12
Theoretical Analysis of a Spark Ignition Engine by the Thermodynamic Engine Model
에너지공학
2015 .09
Effect of Engine Variables on the Turbulent Flow of a Spark Ignition Engine
KSME International Journal
1995 .12
An Experiment on the Combustion Characteristics of Laser-Induced Spark Ignition
한국자동차공학회 춘 추계 학술대회 논문집
1997 .06
고점화 에너지가 스파크 점화기관의 연소에 미치는 영향에 관한 연구
한국자동차공학회 춘 추계 학술대회 논문집
1996 .11
A Numerical and Experimental Study on the Optimal Design for the Intake System of the MPI Spark Ignition Engines
KSME International Journal
1996 .12
점화에너지 특성이 예혼합기의 착화와 연소에 미치는 영향(2)
한국자동차공학회 춘 추계 학술대회 논문집
1996 .11
디젤 기관을 개조한 소형 전기점화식 천연가스기관의 연소 특성 연구
한국자동차공학회논문집
1996 .11
Three-Dimensional Computation of Fluid Motion in Spark-Ignition Engine
KSME/JSME THERMAL and FLUID Engineering Conference
1994 .07
Idle Speed Modeling and Optimal Control of a Spark-Ignition Engine
KSME International Journal
1997 .02
A Study on the Characteristics of Combustion Variations of Compression Ignition Engine
KSME International Journal
1987 .05
정적연소실내에서의 플라즈마 제트 점화에 대한 연소기간중의 열손실산정
한국자동차공학회논문집
2003 .03
A STUDY ON THE DETECTION OF THE GROWTH OF EARLY FLAME KERNEL IN SPARK IGNITION ENGINES
KSME/JSME THERMAL and FLUID Engineering Conference
1996 .10
스파크 점화 기관의 흡기 조성 변화에 따른 기관 연소와 배기 특성에 관한 연구
한국자동차공학회 춘 추계 학술대회 논문집
2005 .05
Robust Nonlinear Control of Air-to-Fuel Ratio in Spark Ignition Engines
KSME International Journal
2001 .06
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