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학술대회자료
저자정보
정유진 (연세대학교) 박유진 (연세대학교) 장근녕 (연세대학교)
저널정보
한국경영과학회 한국경영과학회 학술대회논문집 한국경영과학회 2007년 추계학술대회 및 정기총회
발행연도
2007.11
수록면
38 - 42 (5page)

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In this paper, we identify the factors of supplier service quality, and explore the relationships between these factors and customer satisfaction, and between these factors and customer loyalty. Through empirical analysis, the five factors, such as technical ability, information service, service flexibility, delivery reliability, and after service, are identified. The analysis also shows that information service and service flexibility influence customer satisfaction, and service flexibility and after service influence customer loyalty.

목차

Abstract
Ⅰ. 서론
Ⅱ. 문헌 연구
Ⅲ. 연구모형과 연구설계
Ⅳ. 실증분석 및 결과
Ⅴ. 결론
〈참고문헌〉

참고문헌 (0)

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