메뉴 건너뛰기
.. 내서재 .. 알림
소속 기관/학교 인증
인증하면 논문, 학술자료 등을  무료로 열람할 수 있어요.
한국대학교, 누리자동차, 시립도서관 등 나의 기관을 확인해보세요
(국내 대학 90% 이상 구독 중)
로그인 회원가입 고객센터 ENG
주제분류

추천
검색
질문

논문 기본 정보

자료유형
학술저널
저자정보
저널정보
한국서비스경영학회 서비스경영학회지 서비스경영학회지 제13권 제4호
발행연도
2012.11
수록면
1 - 29 (29page)

이용수

표지
📌
연구주제
📖
연구배경
🔬
연구방법
🏆
연구결과
AI에게 요청하기
추천
검색
질문

초록· 키워드

오류제보하기
As Service industry is growing rapidly, the proportion of services in the world economy as a whole is growing and the dependence on service of various industries in the area outside of the service industry are increasing. IT industry is no exception. As increasingly faster to speed up the development of the IT, customers who served IT service want to be satisfied with the various needs of service aspects as well as the technical requirements of the existing IT service. On the basis of recognition that the customer satisfaction and the success of IT service are influenced by the management of IT service quality, This study provide direction that domestic firms is desirable to accept IT service and achieved new value performance that is IT service value creation ultimately through innovation strategy of IT services quality management.

목차

등록된 정보가 없습니다.

참고문헌 (25)

참고문헌 신청

이 논문의 저자 정보

이 논문과 함께 이용한 논문

최근 본 자료

전체보기

댓글(0)

0