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A User Perspective on Smartphone by Using Conjoint
Journal of Information Technology Applications & Management
2016 .09
Using Choice-Based Conjoint Analysis to Determine Smartphone Choice - a Student’s Perspective
Journal of Information Technology Applications & Management
2017 .12
A Study of Smartphone Sustainable Business in the Chinese Market through Conjoint Analysis
산경연구논집
2024 .03
도시개발사업에서 결합개발제도의 문제점과 개선방향
토지공법연구
2024 .08
The effect of gender on willingness to pay for mass customised running shoes
Journal of Global Fashion Marketing
2021 .01
A New Conjoint Model under Lexicographic Preferences
한국경영과학회 학술대회논문집
2015 .04
Preference Attributes of Foreign Infant Education Materials: Focused on Brand, Service, Distribution
유통과학연구
2019 .01
소비자의 다양한 선호속성을 반영한 컴퓨터 기반 상호작용 컨조인트 분석방법에 관한 연구
대한경영학회지
2017 .06
창작뮤지컬의 콘텐츠 제공 및 홍보에 대한 소비자 선호 분석
소비문화연구
2015 .01
컨조인트 분석을 이용한 나노기술 적용제품의 부정적 영향 완화 정책 효과 분석
경영과학
2015 .09
Mobile Phone Key Features Identification and Product Portfolio Optimization : An Application to Korea Mobile Phone Industry
한국경영과학회 학술대회논문집
2017 .04
컨조인트 분석을 이용한 먹는 샘물에 대한 대학생 선호도에 관한 연구
호텔관광연구
2015 .05
Conjoint Analysis on Consumer Preferences toward SUVs: The Case of Uzbekistan
대한경영학회 학술발표대회 발표논문집
2019 .06
선택형 컨조인트 분석을 이용한 중국 수입맥주 시장에 관한 연구
산경연구논집
2018 .06
한국인의 통일방식에 대한 숨겨진 선호: 선택형 컨조인트 분석(Choice-based Conjoint Analysis) 결과를 중심으로
국가전략
2024 .02
[중국] 13·5 국가 지식재산권 보호 및 활용 규획
IP Report
2017 .05
Is artification perceived by consumers of luxury products? The research relevance of a customer-based brand equity model
Journal of Global Fashion Marketing
2018 .01
컨조인트 연구의 맥락효과: 응답과업과 속성범위 효과를 중심으로
마케팅연구
2023 .05
초기 청소년의 성별 및 대인관계 요인이 휴대전화 용도별 이용빈도의 변화에 미치는 영향
아동학회지
2017 .04
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