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한국소비자의 수입원산지 제품의 국가별 반응도에 관한 연구
통상정보연구
2010 .03
The Moderating Role of Product Category and Customer Knowledge in Country of Origin Effect by Brand and Manufacturing
기업경영연구
2009 .01
중국 원산지이미지에 따른 한국 소비자의 지각된 가치와 구매의도: 제조 및 브랜드 원산지 효과를 비교
Human Ecology Research
2017 .01
일본ㆍ중국산 제품의 원산지 평가와 만족도에 관한 비교연구
관세학회지
2011 .02
Country of Origin, and ?
한국경영학회 융합학술대회
2015 .08
원산지 이미지가 브랜드자산 모형에 미치는 영향 : 브랜드 인지도와 지각된 품질의 매개효과를 중심으로
대한경영학회지
2016 .06
육류원산지의 국가이미지가 품질지각 및 구매의도에 미치는 영향 연구
관광연구저널
2009 .09
An Empirical Study on the Effects of Country of Origin on Purchase Intention for Luxury Vehicle Brands : Focusing on the Market of Mercedes-Benz
인터넷전자상거래연구
2019 .04
Relationship Between Country of Origin and Service Quality
한국경영학회 융합학술대회
2009 .08
The Effects of County-of-Origin, BrandImage, and Corporate Image Dimensions on Brand Evaluations and Purchase Intentions of Smart Phones of Five Brands: A Comparative Study of China and Korea
유통과학연구
2013 .01
Modeling links between the decision-making process and luxury brand attachment: An international comparison
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2013 .01
A Cross Cultural Study of Antecedents of Purchase Intention for Sports Shoes in Korea and China
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2008 .01
중국소비자를 대상으로 한 호텔브랜드의 원산지효과 연구 : 브랜드친숙도와 소비자 조절초점의 조절효과
관광레저연구
2015 .08
원산지이미지가 브랜드동일시와 브랜드태도에 미치는 영향 : 실용적 제품과 쾌락적 제품의 관여도에 따른 조절효과를 중심으로
무역학회지
2008 .08
제조국, 브랜드이미지, 애국심이 이중국적제품의 평가에 미치는 영향
질서경제저널
2015 .01
Determinants of Chinese Brand Evaluation of Korean Home Appliance Products: Focusing on the Moderating Effect of the Level of Consideration on the Brand Country of Origin
무역연구
2014 .01
Country of Design or Country of Manufacture?
한국경영학회 융합학술대회
2014 .08
Postentry Branding Strategy Affecting Purchase Intention in a Country-Related Product Association Context : Evidence from Korean Consumers
무역연구
2015 .01
일본 내 한류가 원산지효과에 미친 영향
통상정보연구
2006 .12
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