메뉴 건너뛰기
.. 내서재 .. 알림
소속 기관/학교 인증
인증하면 논문, 학술자료 등을  무료로 열람할 수 있어요.
한국대학교, 누리자동차, 시립도서관 등 나의 기관을 확인해보세요
(국내 대학 90% 이상 구독 중)
로그인 회원가입 고객센터 ENG
주제분류

추천
검색
질문

논문 기본 정보

자료유형
학술저널
저자정보
李玧兒 (釜山大学校)
저널정보
대한일어일문학회 일어일문학 日語日文學 第86輯
발행연도
2020.5
수록면
63 - 81 (19page)

이용수

표지
📌
연구주제
📖
연구배경
🔬
연구방법
🏆
연구결과
AI에게 요청하기
추천
검색
질문

이 논문의 연구 히스토리 (10)

초록· 키워드

오류제보하기
This study aims to analyze what kind of belief Korean learners of Japanese language who registered for Japanese pronunciation classes have about the importance of and awareness about the pronunciation, and how those belief change as the classes progress. The findings are as follows: First, what set of belief a student has clearly influences their pronunciation. Second, pronunciation classes develop awareness of pronunciation. Third, the set of belief students have become more specific and diversified as the class progresses.

목차

1. 序論
2. 研究内容
3. 考察
4. まとめ
參考文獻
REFERENCES

참고문헌 (4)

참고문헌 신청

이 논문의 저자 정보

최근 본 자료

전체보기

댓글(0)

0

UCI(KEPA) : I410-ECN-0101-2020-830-000653112