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이용수
ABSTRACT
1. INTRODUCTION
2. PREPARATION
3. RELATED WORK
4. PROPOSED MODEL
5. ACTUAL DATA ANALYSIS
6. DISCUSSION
7. CONCLUSION AND FUTURE WORK
REFERENCES
논문 유사도에 따라 DBpia 가 추천하는 논문입니다. 함께 보면 좋을 연관 논문을 확인해보세요!
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Industrial Engineering & Management Systems
2015 .12
A Method for Advanced Analysis of Item Browsing Data Considering User Interest Durations Using Parameters Estimated from Hidden Semi-Markov Model
Industrial Engineering & Management Systems
2023 .12
Product Recommendation System based on User Purchase Priority
Journal of information and communication convergence engineering
2020 .03
소셜 커머스 이용자의 구매의도에 영향을 미치는 요소에 관한 연구: 중국 위챗을 중심으로
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2019 .01
A Study on the Influence of Mobile Music Application Users" Social Experience on Purchasing Intention - The Mediating Effect of Brand Attachment
한국컴퓨터정보학회논문지
2019 .07
Analysis of Purchase History Data Based on a New Latent Class Model for RFM Analysis
Industrial Engineering & Management Systems
2020 .06
최신성과 빈도 기반의 다중 메모리 관리 기법
한국컴퓨터정보학회논문지
2018 .03
Influence of Trust and Perceived Value on Chinese Consumers’ Actual Purchase through WeChat Friend Circle
한국지능정보시스템학회 학술대회논문집
2015 .05
Product Recommendation System
INTERNATIONAL CONFERENCE ON FUTURE INFORMATION & COMMUNICATION ENGINEERING
2019 .06
Antecedents of Continuous Use and Purchase Intention
한국컴퓨터정보학회논문지
2015 .07
리눅스 Huge Page의 특징 및 성능 분석
한국정보과학회 학술발표논문집
2017 .06
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지능정보연구
2015 .09
이기종 메모리 시스템에서의 Huge Page 성능 분석
한국정보과학회 학술발표논문집
2020 .12
인플루언서 마케팅이 구매의도에 영향을 주는 요인에 관한 연구
대한산업공학회 춘계공동학술대회 논문집
2021 .06
Analysis of Influencing Factors of Consumer Purchase Intention on Cross-Border e-Commerce Platform
한국지능정보시스템학회 학술대회논문집
2022 .06
Rethinking determinants of purchase intention: Towards CBEC in emerging markets
한국지능정보시스템학회 학술대회논문집
2022 .06
국내 산업공학 연구 주제 2001~2015
대한산업공학회지
2016 .12
The development of customer satisfaction model under the contexts of pre-purchase and post-purchase : in case of Korean telecommunication companies
대한인간공학회 학술대회논문집
2016 .06
쇼핑 웹사이트 탐색 유형과 방문 패턴 분석
지능정보연구
2019 .03
A Study on the Effect of the Involvement and Affect Intensity on the Purchase Intention of the Music Goods : Focusing on Plagiarism Suspicion
INTERNATIONAL CONFERENCE ON FUTURE INFORMATION & COMMUNICATION ENGINEERING
2015 .06
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