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Shift of Vietnamese Consumer E-purchasing Behavior During and After Covid-19 Pandemic
유통과학연구
2024 .01
Behavior Culture with the COVID-19 Pandemic in Vietnam and the Republic of Korea
Journal of Global and Area Studies
2021 .12
Global Changing of Consumer Behavior to Retail Distribution due to Pandemic of COVID-19: A Systematic Review
유통과학연구
2021 .11
The Effects of Perceived Risks on Food Purchase Intention: The Case Study of Online Shopping Channels during Covid-19 Pandemic in Vietnam
유통과학연구
2021 .09
계획행동이론을 적용한 개별관광객의 행동의도에 관한 연구: 지각된 위험과 인구통계학적 특성의 조절효과
관광진흥연구
2020 .01
지속 가능한 관광에 대한 태도가 일상적 행동 및 관광지에서의 행동에 미치는 영향: 관광 특성화 고등학교 학생을 대상으로
호텔관광연구
2023 .09
위드 코로나 시대, 국민 여행행태 변화 분석 및 향후 트렌드
MICE관광연구
2024 .02
Factors Influencing Risk-prevention Behaviors Related to COVID-19 in Early 2020: Focusing on Emotional Responses
Journal of Safety and Crisis Management
2022 .03
개별여행의 위험지각이 위험감소행동과 행동의도에 미치는 영향
관광경영연구
2019 .01
Determinants of Chinese Consumers’ Self-preventive Behavior after the Global Pandemic: An Integrated Model Approach
무역연구
2022 .12
우리나라 청소년의 중독 관련행동에 영향을 미치는 요인: 청소년건강행태 온라인조사 자료(2018년) 활용
한국학교보건학회지
2019 .01
온라인 관광정보의 신뢰와 만족이 이용자 행동의도에 미치는 영향: 관광목적지 이미지의 매개효과를 중심으로
관광진흥연구
2019 .01
Vietnam’s Pandemic Success Is a Lesson for the World
Global Asia
2020 .09
A Tale of Many Turns: Lessons from Vietnam’s Pandemic Response
Global Asia
2022 .03
Qualitative Content Analysis: Solutions for Tourism Industry to Overcome the Crisis in a Post-Covid 19 era
산경연구논집
2022 .09
A Study on Changes in China's Distribution Market and Firms’ Response Strategies
East Asian Journal of Business Economics
2021 .12
고등학생의 우울 및 스트레스와 건강위험행위와의 관련성
한국학교ㆍ지역보건교육학회지
2015 .01
Tourism Cooperation between Vietnam and India
Asian Journal of Business Environment
2023 .01
Will COVID-19 affect consumer irrational behavior? A survey of China's consumer market based on FAHP
글로벌경영학회지
2023 .06
Factors Impacting on Korean Consumer Goods Purchase Decision of Vietnam’s Generation Z
유통과학연구
2019 .01
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