지원사업
학술연구/단체지원/교육 등 연구자 활동을 지속하도록 DBpia가 지원하고 있어요.
커뮤니티
연구자들이 자신의 연구와 전문성을 널리 알리고, 새로운 협력의 기회를 만들 수 있는 네트워킹 공간이에요.
이용수
등록된 정보가 없습니다.
논문 유사도에 따라 DBpia 가 추천하는 논문입니다. 함께 보면 좋을 연관 논문을 확인해보세요!
A Study on the Factors Influencing the Purchasing Intentions of Chinese Consumers for Overseas Direct Purchases -Focusing on Consumers Who Utilize Mobile Applications
인문사회 21
2023 .06
Effect of Consumer Innovativeness on Online Buying Behavior in an Emerging Market
유통과학연구
2016 .01
K콘텐츠에 대한 중국소비자들의 경험이 한국제품 구매의도에 미치는 영향
통상정보연구
2020 .12
A Study on Effects of Repurchase Intention of Consumer Innovativeness and Website Characteristics: Focused on Consumer of Overseas Direct Purchase
산경연구논집
2021 .01
식물성 대체 우유에 대한 소비가치와 구매속성이 성인 소비자의 구매의도에 미치는 영향
Culinary Science & Hospitality Research
2025 .03
The Effect of Consumer Innovativeness, Perceived Risk and Price Sensitivity on New Product Adoption : The Moderating Effect of Gender
인터넷전자상거래연구
2016 .10
중국 소비자의 전기자동차 구매의도 요인에 대한 연구
유통과학연구
2019 .01
중국 온라인 인플루언서 왕홍의 특성이 소비자 구매의도와 구전의도에 미치는 영향–중국 해외직구 플랫폼 소홍서를 대상으로
인터넷전자상거래연구
2021 .08
Determinants of Private Label’s Purchase Intention in the Korean Market
유통과학연구
2020 .01
The Effect of Perceived Consumption Value on Purchase Intention and Recommendation Intention of Up-Cycling Product: Focused on Consumer Innovativeness
문화산업연구
2021 .06
한류가 한국식품에 대한 중국소비자의 구매결정요인, 구매의도와 충성도에 미치는 영향
물류학회지
2017 .01
홈베이킹 냉동 베이커리 제품의 구매 실태와 소비자 만족도에 대한 차이 분석 연구
Culinary Science & Hospitality Research
2024 .10
Influencing Factors of Purchase Intention on Social Commerce in Cambodia : The Moderating Roles of Experience
Journal of Information Technology Applications & Management
2017 .03
The Theoretical Foundation and Empirical Test of Chinese Consumers' Purchase Intention of Pre-made Food: An Extended TPB Model from the Perspective of Consumer Innovativeness
혁신기업연구
2024 .03
Factors Influencing Foreign Products Purchase Intention of Mongolian Consumers
ASIA MARKETING JOURNAL
2022 .10
커피 용기 디자인에 따른 소비자의 선호도, 편리성, 구매의도에 미치는 영향
Culinary Science & Hospitality Research
2018 .12
消費者涉入度對購買意願和購買行為的影響研究: 基於免稅店的實證分析
관광경영연구
2018 .01
The Dynamics of Social Media Marketing: Unraveling the Impact on Customer Purchase Intentions through Engagement and Trust
유통과학연구
2024 .03
The Effect of Consumption Value of Alternative Protein Products on Self-Efficacy and Purchase Intention*
The Journals of Economics, Marketing & Management
2024 .04
0