지원사업
학술연구/단체지원/교육 등 연구자 활동을 지속하도록 DBpia가 지원하고 있어요.
커뮤니티
연구자들이 자신의 연구와 전문성을 널리 알리고, 새로운 협력의 기회를 만들 수 있는 네트워킹 공간이에요.
이용수
ABSTRACT
1. 서론
2. 철도서비스 향상을 위한 평가체계
3. 결론
〈참고문헌〉
논문 유사도에 따라 DBpia 가 추천하는 논문입니다. 함께 보면 좋을 연관 논문을 확인해보세요!
Examining the Effect of Marketing Mix Elements on Customer Satisfaction with Mediating Role of Electronic Customer Relationship Management
Industrial Engineering & Management Systems
2018 .12
주문생산시스템에서 고객가치평가에 기반 한 고객계층화 모형
한국 SCM 학회지
2019 .10
공항특수경비원들의 보안서비스가치가 고객만족 및 고객충성도에 미치는 영향
융합보안논문지
2015 .01
Unveiling a Customer Characteristic Grade for Customer Royalty : a Focus on off-line Factors
한국지능정보시스템학회 학술대회논문집
2012 .05
A Study on the Survey System for Customer Feedbacks of the Service Industry
INTERNATIONAL CONFERENCE ON FUTURE INFORMATION & COMMUNICATION ENGINEERING
2015 .06
도시철도의 서비스품질, 고객만족도 및 충성도에 관한 연구
한국철도학회 학술발표대회논문집
2009 .11
실시간 IoT 데이터를 활용한 고객 관계 관리 방안에 관한 연구
산업경영시스템학회지
2019 .01
동태적 고객만족 모형의 전략적 활용 - 통신서비스를 중심으로 -
한국시스템다이내믹스 연구
2003 .01
A Survey of Customer Responses for Developing Value-Added Services
제어로봇시스템학회 국제학술대회 논문집
2010 .10
An International Index for Customer Satisfaction in the Construction Industry
Journal of construction engineering and project management
2014 .01
Assessment of Interruption Costs by Industrial Customer Type
Journal of Electrical Engineering & Technology
2006 .12
A Review of Customer Satisfaction Factors in Libyan Housing Projects
Journal of construction engineering and project management
2013 .01
A Hybrid Approach Based on Multi-Criteria Satisfaction Analysis (MUSA) and a Network Data Envelopment Analysis (NDEA) to Evaluate Efficiency of Customer Services in Bank Branches
Industrial Engineering & Management Systems
2015 .12
균형적 고객세분화에 관한 사례연구
한국컴퓨터정보학회논문지
2006 .05
Analyzing Customer Feedback on Social Media : a Case Study of Tourism Service Industry
INTERNATIONAL CONFERENCE ON FUTURE INFORMATION & COMMUNICATION ENGINEERING
2015 .06
일식 레스토랑의 고객만족과 충성도에 대한 서비스 품질에 관한 연구
한국컴퓨터정보학회논문지
2004 .06
The Case Study of Customer Delight Index Contents Model through Catering Service Industry
멀티미디어학회논문지
2016 .08
우편 서비스의 법인 고객관계관리를 위한 프로토타입 소프트웨어 개발
산업공학 (IE interfaces)
2012 .06
온라인 쇼핑몰에서 고객만족에 영향을 미치는 고객가치 요인에 대한 실증적 연구
한국정보기술학회논문지
2012 .03
0