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이용수
ABSTRACT
1. INTRODUCTION
2. LITERATURE REVIEW
3. METHODOLOGY
4. CASE STUDY AND DISCUSSION OF THE RESULTS
5. SUMMARY, CONCLUSIONS, AND SUGGESTIONS FOR FURTHER RESEARCH
REFERENCES
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융합보안논문지
2015 .01
Examining the Effect of Marketing Mix Elements on Customer Satisfaction with Mediating Role of Electronic Customer Relationship Management
Industrial Engineering & Management Systems
2018 .12
A Study on the Survey System for Customer Feedbacks of the Service Industry
INTERNATIONAL CONFERENCE ON FUTURE INFORMATION & COMMUNICATION ENGINEERING
2015 .06
주문생산시스템에서 고객가치평가에 기반 한 고객계층화 모형
한국 SCM 학회지
2019 .10
금융기관 이용자의 지각된 서비스 품질이 고객충성도에 미치는 영향 - 국내 금융분야 마이데이터를 중심으로 -
한국경영공학회지
2023 .06
실시간 IoT 데이터를 활용한 고객 관계 관리 방안에 관한 연구
산업경영시스템학회지
2019 .01
관광산업이벤트에 관한 서비스품질이 고객만족도와 고객충성도에 미치는 영향에 관한 연구
한국산학기술학회 논문지
2017 .02
Analyzing Customer Feedback on Social Media : a Case Study of Tourism Service Industry
INTERNATIONAL CONFERENCE ON FUTURE INFORMATION & COMMUNICATION ENGINEERING
2015 .06
스마트폰 뱅킹에서 서비스품질이 고객만족에 미치는 영향
한국정보기술학회논문지
2015 .04
서비스 이익 사슬 모델을 활용한 친환경 자동차 정비 서비스품질, 고객만족, 장기지향성 간의 관계에 대한 연구: 내부 및 외부 고객 간 비교를 중심으로
산업경영시스템학회지
2023 .06
The Case Study of Customer Delight Index Contents Model through Catering Service Industry
멀티미디어학회논문지
2016 .08
A Stochastic Approach for Valuing Customers in Banking Industry: A Case Study
Industrial Engineering & Management Systems
2020 .12
온라인 고객 리뷰에 대한 텍스트마이닝을 활용한 고객가치제안 방법
산업경영시스템학회지
2021 .12
Customer Acquisition Strategy for Key Customers Hidden in Big Data
한국통신학회 학술대회논문집
2017 .06
모바일 커뮤니케이션 앱에 있어서 고객가치가 고객만족과 추천의도에 미치는 영향
한국정보기술학회논문지
2019 .03
Acceleration of the Customer Education Paradox by a Smartphone
International JOURNAL OF CONTENTS
2015 .03
저가항공사의 웹 사이트 서비스 품질이 고객 충성도에 미치는 영향 연구
한국항공운항학회지
2015 .01
휴대폰 애프터서비스 품질이 고객만족과 고객충성도에 미치는 영향
산업경영시스템학회지
2017 .01
Construction of Customer Appeal Classification Model Based on Speech Recognition
JIPS(Journal of Information Processing Systems)
2023 .04
이동통신 고객 서비스 , 가격 인식 , 만족도 , 감정적인 헌신과 충성의 인식 품질 간의 구조 관계
지역산업연구
2015 .01
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