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2015 .12
Adaptive Place Recommendation System Reflecting User Visit Patterns and Preferences
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2024 .12
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한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2024 .12
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한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2021 .12
Safety Message Dissemination Scheme in Urban Vehicular Networks
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2021 .12
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한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2020 .11
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한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2024 .12
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한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2019 .12
Korean University Students Attitudes and Preferences towards Educational Podcasts
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2015 .12
Trust Discrimination Scheme Considering Limited Resources in Mobile P2P Environments
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2016 .12
An Effect of Conformity Psychology on the Advertisement Effectiveness
The International journal of advanced culture technology
2017 .01
개인적 특성과 이용 동기에 따른 소셜미디어 광고 반응 : 소셜미디어 이용자 조사 2차 분석
한국콘텐츠학회논문지
2023 .01
Social Search Scheme Considering Recent User Interests in Social Media
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2016 .12
Effective Emergency Notification Dissemination using a Resource-adaptive Direction-aware Geographic Routing Scheme in Delay Tolerant Networks
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2019 .12
A Study on Virtual Advertisement Avoidance: Focusing on Virtual Advertisement Types, Broadcast Program Types, and Moderating Effects of Program Flow
커뮤니케이션학 연구
2020 .11
A Study of Relationships between Convention Advertisement and Participant Experiences
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2015 .12
The effectiveness of methods of dissemination and implementation of clinical practice guideline for obesity in Korean Medicine
한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2021 .12
뉴미디어 광고, 제품의 소비자를 광고의 생산자로 만들다
예술인문사회 융합 멀티미디어 논문지
2018 .01
모바일 증강현실 광고의 맥락특성에 따른 수용자 반응
한국콘텐츠학회논문지
2015 .07
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