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Strategic profile for positioning eco-apparel among mainstream apparel consumers
Journal of Global Fashion Marketing
2021 .01
Effects of Experience Economy on Korean Temple Food Consumers’ Values, Satisfaction, Behavioral Intention: Generational Comparison
Culinary Science & Hospitality Research
2023 .02
From means to end: Understanding the millennial mind when buying luxury jewelry brands
Journal of Global Fashion Marketing
2023 .01
Capturing sustainable fashion purchase behavior of Hispanic consumers in the US
Journal of Global Fashion Marketing
2021 .01
How Product Innovation and Motivation Drive Purchase Decision as Consumer Buying Behavior
유통과학연구
2021 .01
모피의류의 편익과 위험 지각이 구매의도에 미치는 영향과 소비자 감정의 다중 매개효과
Human Ecology Research
2017 .01
Purchase Intention of Luxury Goods Online among Millennials : Korea VS. Russia
한국유통학회 학술대회 발표논문집
2019 .04
The four faces of apparel consumers: Identifying sustainable consumers for apparel
Journal of Global Fashion Marketing
2017 .01
한국 밀레니얼 소비자의 중국산 고관여제품 구매의도 영향요인
무역상무연구
2022 .02
소비가치가 공연이벤트의 선호도와 상품속성에 미치는 영향연구
관광경영연구
2015 .01
How Digital Technology Driven Millennial Consumer Behaviour in Indonesia
유통과학연구
2019 .01
중국 밀레니얼 세대 명품 브랜드 소비동기에 관한 연구: 소비자 자민족중심주의의 조절효과를 중심으로
Journal of China Studies
2020 .01
Antecedents to green apparel purchase behavior of Indian consumers
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2022 .03
소비자의 특성이 온라인 상품평 활용의도에 미치는 영향
한국IT서비스학회지
2017 .01
밀레니얼세대의 베이커리 선택속성이 고객만족에 미치는 영향에 관한 연구
Culinary Science & Hospitality Research
2019 .12
Application of AI in Marketing Strategy: Insights from Millennials and Generation Z
The Journals of Economics, Marketing & Management
2024 .02
삶의 자기결정권 선호에 따른 밀레니얼 세대 청년층의 인구이동 특징
한국지역개발학회지
2020 .12
Street Food Consumption Behavior: Evidence from Millennials in Indonesia
MICE관광연구
2018 .01
Developing a typology of sustainable apparel consumer: An application of grounded theory
Journal of Global Fashion Marketing
2024 .03
Antecedents of product satisfaction and brand satisfaction at product receipt in an online apparel shopping context
Journal of Global Fashion Marketing
2017 .06
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