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The Effect of Perceived Consumption Value on Purchase Intention and Recommendation Intention of Up-Cycling Product: Focused on Consumer Innovativeness
문화산업연구
2021 .06
The influence of consumers’ self-concept and perceived value on sustainable fashion
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2021 .09
Impact of Social Media Engagement and Content Characteristics on Fashion Consumption Propensity
Journal of Information Technology Applications & Management
2019 .12
로하스 이미지의 지각된 가치가 고객행동의도에 미치는 영향연구
호텔관광연구
2017 .02
계량서지학적 분석을 통한 업사이클드 푸드의 연구동향
한국외식산업학회지
2024 .12
Digital Fashion: A systematic literature review. A perspective on marketing and communication
Journal of Global Fashion Marketing
2021 .01
패션 소셜미디어 품질, 정보 이용행동, 구매의도 간 관계 연구
산경연구논집
2018 .01
중국 레스토랑의 로하스이미지, 고객의 지각된 품질, 지각된 가치, 태도 간의 관계연구
한국호텔외식경영학회 학술발표논문집
2015 .06
패션기업의 사회적 책임이 소비자의 태도와 지속가능한 의류 구매의도에 미치는 영향
한일경상논집
2024 .05
LOHAS Image가 메뉴선택성향 및 고객행동의도에미치는 영향에 관한 연구
호텔리조트연구
2016 .01
The Relationship among Characteristics of Fashion Influencers, Relationship Immersion, and Purchase Intention
산경연구논집
2021 .01
로하스박람회의 고객만족과 미래행동의도에 미치는 영향요인
유통과학연구
2016 .01
제도적 동형화가 업사이클링 시장 활성화에 미치는 영향
경영컨설팅연구
2024 .04
패션 인플루언서의 속성이 소비자의 구매의도 및 구전의도에 미치는 영향에 관한 연구
서비스경영학회지
2023 .03
리사이클링 제품과 업사이클링 제품 간의 비교를 중심으로 한 소비자의 지속가능 소비행위에 관한 연구
유통경영학회지
2024 .08
The role of fashion involvement, brand love and hedonic consumption tendency in fashion impulse purchasing
Journal of Global Fashion Marketing
2015 .09
패션 소셜 큐레이션 쇼핑 앱 특성과 인플루언서 속성이 중국소비자의 구매의도에 미치는 영향: 소비자 전문성의 조절효과
무역연구
2020 .01
A Research on Difference Between Consumer Perception of Slow Fashion and Consumption Behavior of Fast Fashion: Application of Topic Modeling with Big Data
The Journals of Economics, Marketing & Management
2021 .01
희소성 메시지와 처리 유창성이 업사이클링 제품 구매의도에 미치는 효과
한국심리학회지: 소비자·광고
2024 .02
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