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이용수
Ⅰ. Introduction
Ⅱ. Theoretical Background
Ⅲ. Research Hypotheses
Ⅳ. Method and Procedure
Ⅴ. Results
Ⅵ. Discussion
References
논문 유사도에 따라 DBpia 가 추천하는 논문입니다. 함께 보면 좋을 연관 논문을 확인해보세요!
Customer-Contact Employee Support and Service Recovery Efforts : The Mediating Role of Job Burnout and Customer Orientation
ASIA MARKETING JOURNAL
2018 .10
The Effect of Internal Marketing on Employees’ Service Immersion to Customers
유통과학연구
2019 .01
의료서비스의 불만처리에 대한 회복공정성이 회복후가치와 회복후만족에 미치는 영향에 대한 연구
의료경영학연구
2019 .01
Individual Employees’ Service Failures and Customer Satisfaction with the Firm
유통과학연구
2020 .01
A Effect of Employee Support on Critical Employee Response and Customer Service Evaluation for Deluxe Hotel
관광경영연구
2018 .01
여행업 종사원의 직무스트레스가 서비스회복노력에 미치는 영향 - 자아효능감의 매개효과를 중심으로 -
호텔리조트연구
2017 .01
관계품질에 따른 서비스 회복 패러독스 관리방안에 관한 연구
한국경영과학회지
2017 .11
Enhancing Internal Customer Loyalty through Internal Marketing in Public Medical Organizations
인터넷전자상거래연구
2017 .10
서비스회복 수행이 서비스회복 만족, 브랜드이미지 및 충성도에 미치는 영향에 관한 연구 : 이동통신사와 패밀리레스토랑을 중심으로
서비스경영학회지
2015 .03
The Influence of Service Recovery Justice on Intention to Recommend for Retailer
유통과학연구
2020 .01
호텔레스토랑 서비스 회복 공정성, 회복만족 및 장기지향성의 관계
관광경영연구
2020 .01
The Effects of Employee Service on Reuse Intention in Upscale Restaurant Service Setting: The Moderating Effect of Spatial Proximity
무역연구
2020 .01
The Relationship among Internal Marketing, Satisfaction and Organizational Commitment: Moderating Effect of Economic Performance Change of Business
East Asian Journal of Business Economics
2021 .01
외식 서비스 실패 유형에 따른 서비스 회복 노력의 효과 비교
Culinary Science & Hospitality Research
2016 .12
의료서비스 실패 유형에 따른 서비스 회복 공정성이 고객 만족 및 장기 관계 지향성에 미치는 영향: 다중집단분석을 활용하여
의료경영학연구
2017 .01
회복 공정성과 관계지속의도 간의 구조적 관계에 관한 연구 : 백화점의 서비스 실패상황을 중심으로
서비스경영학회지
2017 .03
Priority Factors of Service Recovery Strategy in Distribution Channel
ASIA MARKETING JOURNAL
2015 .07
The Influence of Service Recovery on Customer Revisit and Loyalty Intentions: A Case Study of Hotel Services in Vientiane, Lao PDR
동남아연구
2017 .01
비대면(Untact) 시대의 서비스회복 상황이 가치공동창출에 미치는 영향
한일경상논집
2024 .08
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