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이용수
Ⅰ. Introduction
Ⅱ. Literature Review
Ⅲ. Research Design
Ⅳ. Analysis Result
Ⅴ. Conclusion
References
논문 유사도에 따라 DBpia 가 추천하는 논문입니다. 함께 보면 좋을 연관 논문을 확인해보세요!
The Effect of Online WOM of Menu Product Consumers on Product Perception Risk and WOM Effect
유통과학연구
2020 .01
The Influences of Restaurant Consumers' Electronic Word-of-Mouth(E-WOM) Information Communication on Product Perception Risk, Benefit and WOM Effect
The Journals of Economics, Marketing & Management
2018 .12
외식산업 분야 구전 커뮤니케이션 연구 동향 분석
호텔리조트연구
2017 .01
온라인 구전정보 특성이 정보 신뢰 및 축제 방문 의도에 미치는 영향
한국외식산업학회지
2021 .06
온라인 구전정보의 방향성에 따른 정보의 유용성과 구매의도의 집단 간 차이 분석 : 관여도를 중심으로
인터넷전자상거래연구
2018 .02
온라인 시장에서 소셜미디어가 소비자 행동에 미치는 영향 비교분석
유통과학연구
2017 .01
Reflections on “Word-of-mouth effects on short-term and long-term product judgments”
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2017 .06
온라인 구전정보 품질에 따른 이용자들의 소비행동방향성에 관한 연구
무역연구
2018 .01
겨울축제 만족과 불만족에 따른 실제 구전활동 분석
Culinary Science & Hospitality Research
2019 .08
일관성 욕구가 소비자의 구전 후 태도변화에 미치는 영향: 만족에 대한 귀인과 추천보상의 역할
소비자학연구
2016 .01
Effects of (non-)Similar Property Extension of Products on Online Word of Mouth According to Self-construal Level
상품학연구
2022 .04
호텔 레스토랑의 온라인 구전정보 특성이 지각위험과 구전확산에 미치는 영향
Tourism Research
2017 .01
호텔 예약사이트 이용후기 구전정보 특성에 따른 구전신뢰가 행동의도에 미치는 영향
관광레저연구
2018 .05
Influence of Word of Mouse and Consumers Attitudes on Consumers' Decision-Making in E-Commerce
산경연구논집
2020 .01
The effect of the valence of word-of-mouth on consumers’ attitudes toward co-brands: The moderating roles of brand characteristics
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2016 .01
모바일(mobile) 환경에서 소비자 태도 및 구매의도에 미치는 구전(WOM)효과
경영컨설팅연구
2018 .01
파워블로그와 메타블로그에서 정보품질, 사회적 요인이 이용자 만족도, 온라인 구전 의도 및 지속적 이용 의도에 미치는 영향
인터넷전자상거래연구
2016 .02
The Influences of Shopping Enjoyment and Service Recovery on Shopping Experience and WOM Activity
상품학연구
2015 .01
Do all, or only some personality types engage in spreading negative WOM? An experimental study of negative WOM, big 5 personality traits and brand personality
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2021 .01
구전연구에 관한 문헌적 고찰 : 2004-2014 국내 마케팅 학술지를 중심으로
마케팅연구
2015 .02
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