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The effect of the valence of word-of-mouth on consumers’ attitudes toward co-brands: The moderating roles of brand characteristics
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2016 .01
외식산업 분야 구전 커뮤니케이션 연구 동향 분석
호텔리조트연구
2017 .01
온라인 구전정보의 방향성에 따른 정보의 유용성과 구매의도의 집단 간 차이 분석 : 관여도를 중심으로
인터넷전자상거래연구
2018 .02
The Influences of Restaurant Consumers' Electronic Word-of-Mouth(E-WOM) Information Communication on Product Perception Risk, Benefit and WOM Effect
The Journals of Economics, Marketing & Management
2018 .12
일관성 욕구가 소비자의 구전 후 태도변화에 미치는 영향: 만족에 대한 귀인과 추천보상의 역할
소비자학연구
2016 .01
겨울축제 만족과 불만족에 따른 실제 구전활동 분석
Culinary Science & Hospitality Research
2019 .08
Influence of Word of Mouse and Consumers Attitudes on Consumers' Decision-Making in E-Commerce
산경연구논집
2020 .01
소셜 네트워크 활동이 브랜드 자산에 미치는 영향
서비스경영학회지
2018 .11
브랜드경험과 즐거움, 구전의도의 관계 : 한국인과 중국인 스마트폰 사용자를 대상으로
인터넷전자상거래연구
2015 .06
The Effect of Online WOM of Menu Product Consumers on Product Perception Risk and WOM Effect
유통과학연구
2020 .01
e-구전 신뢰성, e-편리성이 B2B 관계몰입, 관계가치에 미치는 영향: B2B 브랜드 이미지 조절효과
유통경영학회지
2021 .08
Distribution of a Soft Drink Brand Communication on Brand Image with e-WOM as a Mediating Role on Indonesians Gen Z
유통과학연구
2023 .01
The Effects of Big five Personality Traits on Brand Personality and Consumer Behavior : Focus on Gender Differences
대한경영학회 학술발표대회 발표논문집
2017 .05
브랜드 개성과 소비자 유형간 적합성 연구: 위험성향과 자기해석을 중심으로
상품학연구
2015 .01
소비자의 시간관이 브랜드개성 선호에 미치는 영향: 애착유형의 조절효과
무역연구
2019 .01
Reflections on “Word-of-mouth effects on short-term and long-term product judgments”
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2017 .06
The Effects of Big Five Personality Traits on Brand Personality andConsumer Behavior : Focusing on Gender Differences
대한경영학회지
2017 .07
Effect of Online Word of Mouth on Product Sales: Focusing on Communication-Channel Characteristics
ASIA MARKETING JOURNAL
2019 .07
Online Brand Community Management for New Products: The Role of Consumer-Specific Social Network Topology
정보통신정책연구
2015 .01
온라인 구전정보 품질에 따른 이용자들의 소비행동방향성에 관한 연구
무역연구
2018 .01
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