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브랜드가 점포의 생존 및 폐점에 미치는 영향 - 서울 주요상권 내 음식점을 중심으로 -
부동산학연구
2019 .01
The Impacts of University Brand on Korean and US Consumers: Focusing on Brand Reputation and Brand Fit
무역연구
2022 .04
브랜드 진정성에 영향을 미치는 선행요인과 브랜드 진정성이 브랜드 신뢰 및 브랜드 동일시에 미치는 영향 : 커피브랜드 중심으로
한국외식산업학회지
2016 .12
The Effect of Store Brand Introduction on Channel Price Leadership
한국유통학회 학술대회 발표논문집
2015 .11
Brand Price Elasticities with Tobit Censored Regression in the U.S. Seafood Products
농업경제연구
2018 .01
글로벌 브랜드에서 소비자-브랜드 관계 변수들의 인과관계 및 조절변수들의 효과
유통과학연구
2017 .01
How Do Emotionally Attached Consumers Evaluate Co-branded Products(NPB Alliance)?: A Comparison between Brand Attitude and Brand Attachment
상품학연구
2019 .01
Exploring brand Emotional Components in Consumer-brand Relationships: The Moderating Effect of Brand Image and the Mediating Role of Brand Commitment
유통경영학회지
2024 .10
The Relationship Between Brand Anthropomorphism, Brand Love, and Brand Advocacy. Moderate Role of Self-brand Connection in Brand Distribution
유통과학연구
2023 .03
The Effect of Brand Experience on Brand Love through Brand Trust, Satisfaction, and Identification: A Focus on Korean Cosmetic Brand Shops
무역연구
2019 .01
브랜드 및 소비자 성격 특성이 동일시와 브랜드 에반젤리즘에 미치는 영향: 컬트브랜드의 사용자를 대상으로
마케팅논집
2015 .01
The Impact of Perceived Brand Prestige on Brand Loyalty in Luxury Brand Purchase Contexts: The Mediating Role of Brand Trust and The Moderating Effect of Self-esteem
유통경영학회지
2022 .02
프리미엄 레스토랑 선택속성이 브랜드 명품화, 브랜드 동일시 및 프리미엄 지불 의도에 미치는 영향
관광레저연구
2016 .04
친환경 브랜드 농산물 상품의 브랜드 가치 요인이 브랜드 만족, 신뢰, 충성도에미치는 영향에 관한 연구
유통과학연구
2016 .01
럭셔리브랜드경험이 럭셔리브랜드충성도에 미치는 영향: 브랜드이미지 및 브랜드애착의 인과적 역할
무역연구
2023 .02
The Effects of International Co-branding on Consumer Responses : Conceptualization and Propositions
한국산업경제학회 정기학술발표대회 초록집
2018 .05
외국계 대형할인점 PB제품에 대한 중국소비자의 지각요인이구매의도에 미치는 영향에 관한 연구
무역연구
2016 .01
편의점 PB 간편식의 브랜드 신뢰가 브랜드 애착에 미치는 영향: 지각된 가치의 매개역할을 중심으로
Culinary Science & Hospitality Research
2021 .06
브랜드 지식이 지각된 브랜드 가치, 브랜드 만족도, 브랜드 충성도에 미치는 영향: 중국 휴대폰을 중심으로
유통경영학회지
2021 .04
A Study on the Private Consumption Value of Franchise Companies: A Comparison of Foreign and Domestic Brand Consumers
유통과학연구
2019 .01
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