지원사업
학술연구/단체지원/교육 등 연구자 활동을 지속하도록 DBpia가 지원하고 있어요.
커뮤니티
연구자들이 자신의 연구와 전문성을 널리 알리고, 새로운 협력의 기회를 만들 수 있는 네트워킹 공간이에요.
이용수
등록된 정보가 없습니다.
논문 유사도에 따라 DBpia 가 추천하는 논문입니다. 함께 보면 좋을 연관 논문을 확인해보세요!
Digital Fashion: A systematic literature review. A perspective on marketing and communication
Journal of Global Fashion Marketing
2021 .01
발달장애 학생과 특수교사의 상호작용 행동에 관한 연구: 온화한 교수의 관점에서
정서·행동장애연구
2018 .01
IT 패션과 지적재산권
IT와 법연구
2016 .01
Taking K-fashion Worldwide: The Evolving Structure of the Korean Fashion Industry and Implications for Policy
KIET Industrial Economic Review
2021 .04
디지털로 매개된 패션 소비 경험에 관한 탐색 : 패셔니스트가 되고 싶은 20대를 중심으로
한국언론학보
2023 .12
[FASHION] SUMMER IS COMING
포브스 코리아
2023 .06
The adoption of digital fashion as an end product: A systematic literature review of research foci and future research agenda
Journal of Global Fashion Marketing
2024 .01
‘設館修史’의 전통과 首都 北京 : 近現代 北京史를 둘러싼 제도와 연구
서울학연구
2016 .11
Fashion and the metaverse: Implications for consumers and firms
Journal of Global Fashion Marketing
2024 .01
An explorative study and comparison between companies’ and customers’ perspectives in the sustainable fashion industry
Journal of Global Fashion Marketing
2021 .01
정당등록제도에 관한 헌법적 고찰
공법학연구
2020 .11
시민참여 활성화를 위한 ‘정당법’ 개선에 관한 연구
법학연구
2017 .01
The fashion development process for traditional costumes in the contemporary global fashion market
Journal of Global Fashion Marketing
2023 .01
패션 소셜미디어 품질, 정보 이용행동, 구매의도 간 관계 연구
산경연구논집
2018 .01
Why fashion brands enter the metaverse: Exploring the motivations of fast fashion and luxury fashion brands
Journal of Global Fashion Marketing
2024 .01
정당설립의 자유의 제한과 한계 - 「정당법」상의 ‘전국정당조항’에 대한 위헌심판 결정을 중심으로 -
한양법학
2024 .05
Factors affecting Customer Relationship and the Repurchase Intention of Designed Fashion Products
유통과학연구
2020 .01
A Research on Difference Between Consumer Perception of Slow Fashion and Consumption Behavior of Fast Fashion: Application of Topic Modeling with Big Data
The Journals of Economics, Marketing & Management
2021 .01
The influence of consumers’ self-concept and perceived value on sustainable fashion
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2021 .09
Fashion marketing in the metaverse
Journal of Global Fashion Marketing
2024 .01
0