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Cross-Cultural Management Study on Consumer Behavior of Organic Foods : An Analysis of Korea, China and Japan
다문화콘텐츠연구
2018 .12
What Drives Green Food Consumption in the ICT Era? Exploring the Role of Family Decision-Making
정보통신정책연구
2024 .09
Understanding Demand for Domestic and Imported Organic Food Using Consumers’ Behaviors and Perceptions of Health, Product Attributes, and Labeling
농업경영.정책연구
2024 .03
Consumer Loyalty toward Organic Food Retail Stores: Perceived Value and Value Co-creation Behavior
유통과학연구
2024 .07
Effects of Agri-Food Consumer Competency on Eco-Friendly Food Purchasing
소비문화연구
2023 .06
O2O 외식배달 플랫폼 품질 특성이 지각된 유용성과 행동의도에 미치는 영향
Culinary Science & Hospitality Research
2022 .11
Influencing Consumer Purchase Intention: Blockchain Traceability in the Organic Food Industry Amidst Multi-Brand Crises
고객만족경영연구
2024 .07
Influence of Perceived Quality, Price, Risk, and Brand Image on Perceived Value for Smartphone’s Consumers in a Developing Country
East Asian Journal of Business Economics
2018 .09
중국에서 외국산 유아식품의 구매의도에 관한 연구
유통과학연구
2017 .01
Determinants of Private Label’s Purchase Intention in the Korean Market
유통과학연구
2020 .01
The Study on the Effect of Waiting Line on Consumers’ Perceived Quality and Emotional State
ASIA MARKETING JOURNAL
2019 .07
식품 유형간 이력추적시스템의 지속사용의도에 미치는 영향에 관한 연구
유통과학연구
2016 .01
친환경식품 선택 동기가 지각된 가치, 소비자 태도, 고객충성도에 미치는 영향에 관한 연구
관광연구저널
2016 .01
Impact of Blockchain Label on Brand Trust in the Organic Food Industry: Revealing the Role of Consumer Health Consciousness and Benefits Disclosure
서비스경영학회지
2024 .06
건강기능식품 제품 품질속성이 구매의도와 프리미엄 지불의사에 미치는 영향에 관한 연구
인터넷전자상거래연구
2025 .02
Factors affecting consumer attitude towards organic food: an empirical study in Hong Kong
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2015 .01
A Study of the Perceptions of Organic Food of Malay and Chinese Customers in Malaysia
Culinary Science & Hospitality Research
2016 .09
외식 O2O(Online to Offline) 서비스품질이 이용고객의 신뢰, 충성도에 미치는 영향: 경남지역을 중심으로
Culinary Science & Hospitality Research
2022 .10
Estimation of Consumers’ Preferences and Willingness to Pay for Organic Pork in China
농업경제연구
2021 .01
The effect of brand equity of CVS PB Products on Repurchase Intention
유통과학연구
2018 .01
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