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Impact of Blockchain Label on Brand Trust in the Organic Food Industry: Revealing the Role of Consumer Health Consciousness and Benefits Disclosure
서비스경영학회지
2024 .06
Determinants of Private Label’s Purchase Intention in the Korean Market
유통과학연구
2020 .01
농산물 생산이력제가 온라인 구매의향에 미치는 영향 : 구매경험에 따른 차이 비교
인터넷전자상거래연구
2015 .08
The Effects of Food Label Location on Label Utilization and Willingness to Pay for Food Label -The Case of Egg Products-
식품유통연구
2021 .12
저관여 생필품 소매업체상표 구매자의 특성: 스캐너 데이터 분석
유통과학연구
2019 .01
묘사적 메뉴 레이블에 따른 고객태도와구매의도의 차이분석- 한식메뉴를 중심으로 -
호텔리조트연구
2015 .01
The Influence of Brand Communication on Consumers' Purchase Intention: Focus on Moderating Roles of Brand Familiarity
유통경영학회지
2016 .10
Impact on the Determinants of Perceived Quality, Perceived Quality, and Purchase Intention on Organic Foods Considering Consumer Health Consciousness
고객만족경영연구
2023 .04
Economic Assessment of Food Traceability System in China
대한지리학회 학술대회논문집
2015 .11
외국계 대형할인점 PB제품에 대한 중국소비자의 지각요인이구매의도에 미치는 영향에 관한 연구
무역연구
2016 .01
고관여 브랜드의 콜라보레이션 디자인 제품에 대한 소비자의 구매의도에 관한 연구 : 관여도와 가격을 중심으로
상업교육연구
2018 .01
한국과 베트남 소비자의 지각된 가치가 베이커리 브랜드 선호도와 구매의도에미치는 영향
유통과학연구
2015 .01
중국소비자의 한국자동차 구매의도에 관한 연구
산경연구논집
2019 .01
TAM을 이용한 식품이력추적제가 사용의도에 미치는 영향
한국외식산업학회지
2017 .12
The Effects of Brand Origin Knowledge and Consumer Characteristics on Purchase Intention of Foreign Products
경영연구
2016 .01
소비자의 표시 확인 정도와 표시제도 필요성에 대한 인식
소비자문제연구
2015 .12
Factors Influencing Social Media Purchases among Uzbekistan Consumers: A Focus on Korean Brands
전자무역연구
2024 .08
Factors Influencing Brand Image and Purchase Intention in Indonesia's Furniture Distribution Channels
유통과학연구
2024 .07
외식브랜드의 확장속성이 구매의도에 미치는 영향: 고객혁신성의 조절효과
관광경영연구
2019 .01
Effect of Self-Regulatory Focus on Purchase Intentions of Foreign-owned Perceived Local Brands
산경연구논집
2023 .04
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