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Understanding Consumer Perceptions of Brand Globalness and Localness: The Roles of Self-Regulatory Focus
무역연구
2023 .02
The Impact of Self-Regulatory Focus on Chinese Consumers’ Purchase Intentions : Focusing on Foreign-owned Perceived Local Brands
한국무역학회 세미나 및 토론회
2023 .02
The Role of Perceived Brand Nature and Self-regulatory Focus on Chinese consumers’ Purchase Intentions
한국산업경제학회 정기학술발표대회 초록집
2022 .06
The Influence of Brand Communication on Consumers' Purchase Intention: Focus on Moderating Roles of Brand Familiarity
유통경영학회지
2016 .10
Examining Chinese Consumer Brand Attitudes: Perceived Brand Globalness vs. Localness and the Mediating Role of Quality, Prestige, and Image
상품학연구
2024 .02
The Effects of Brand Equity on Consumer Attitude and Behavior : Food Market in Vietnam
유통과학연구
2018 .01
모브랜드의 이미지 및 인지도가 확장브랜드의 지각된가치 및 평가에 미치는 영향 : 먹는샘물을 중심으로
서비스경영학회지
2017 .09
한국과 베트남 소비자의 지각된 가치가 베이커리 브랜드 선호도와 구매의도에미치는 영향
유통과학연구
2015 .01
외식브랜드의 확장속성이 구매의도에 미치는 영향: 고객혁신성의 조절효과
관광경영연구
2019 .01
Effects of Perceived Brand Localness on Consumer Purchase Intentions : the Role of Brand Authenticity
한국무역학회 세미나 및 토론회
2023 .02
중국 소비자의 명품브랜드에 대한 브랜드동일시와 지각된 품질이 브랜드 애착에 미치는 영향: 조절초점의 조절역할을 중심으로
Journal of China Studies
2019 .01
지역 베이커리 브랜드 자산이 지각된 가치, 브랜드 신뢰, 브랜드 충성도에 미치는 영향: 파파앤썬 by 랑콩뜨레를 중심으로
Culinary Science & Hospitality Research
2024 .10
중국 내 한국 식품 기업의 브랜드 아이덴티티가 구매의도에 미치는 영향에관한 연구: 기업 이미지, 기업인지도, 브랜드 충성도의 매개효과 중심으로
기업경영리뷰
2018 .01
The Impact of Perceived Brand Prestige on Brand Loyalty in Luxury Brand Purchase Contexts: The Mediating Role of Brand Trust and The Moderating Effect of Self-esteem
유통경영학회지
2022 .02
글로벌 브랜드에서 소비자-브랜드 관계 변수들의 인과관계 및 조절변수들의 효과
유통과학연구
2017 .01
A Study on the Antecedents of Perceived Brand Globalness and Perceived Brand Localness and the Effect on Purchase Likelihood
유통경영학회지
2016 .10
브랜드 지식이 지각된 브랜드 가치, 브랜드 만족도, 브랜드 충성도에 미치는 영향: 중국 휴대폰을 중심으로
유통경영학회지
2021 .04
The Relationship among Brand Personality, Brand Trust, Brand Attachment, and Purchase Intention : Focused on Mobile IT Devices
인터넷전자상거래연구
2016 .04
The effect of brand equity of CVS PB Products on Repurchase Intention
유통과학연구
2018 .01
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