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The Effects of Brand Origin Knowledge and Consumer Characteristics on Purchase Intention of Foreign Products
경영교육연구
2016 .06
The Influence of Brand Communication on Consumers' Purchase Intention: Focus on Moderating Roles of Brand Familiarity
유통경영학회지
2016 .10
고관여 브랜드의 콜라보레이션 디자인 제품에 대한 소비자의 구매의도에 관한 연구 : 관여도와 가격을 중심으로
상업교육연구
2018 .01
중국소비자의 한국자동차 구매의도에 관한 연구
산경연구논집
2019 .01
Factors Influencing Foreign Products Purchase Intention of Mongolian Consumers
ASIA MARKETING JOURNAL
2022 .10
Effect of Self-Regulatory Focus on Purchase Intentions of Foreign-owned Perceived Local Brands
산경연구논집
2023 .04
한국과 베트남 소비자의 지각된 가치가 베이커리 브랜드 선호도와 구매의도에미치는 영향
유통과학연구
2015 .01
Factors Influencing Social Media Purchases among Uzbekistan Consumers: A Focus on Korean Brands
전자무역연구
2024 .08
Determinants of Private Label’s Purchase Intention in the Korean Market
유통과학연구
2020 .01
The Effect of Korean Wave on Consumer’s Purchase Intention of Korean Cosmetic Products in Indonesia
유통과학연구
2016 .01
소비자의 특성이 온라인 상품평 활용의도에 미치는 영향
한국IT서비스학회지
2017 .01
The Effects of Brand Equity on Consumer Attitude and Behavior : Food Market in Vietnam
유통과학연구
2018 .01
An Empirical Study on the Effects of Country of Origin on Purchase Intention for Luxury Vehicle Brands : Focusing on the Market of Mercedes-Benz
인터넷전자상거래연구
2019 .04
중국 외국산 유아용품 소비자의 위험지각이 원산지에 대한 소비태도와 구매의도에 미치는 영향
유통경영학회지
2015 .02
원산지 이미지, 브랜드 태도, 기업의 사회적 책임이 중국 소비자의 지각된 품질과 구매의도에 미치는 영향
경영과 정보연구
2017 .01
외식브랜드의 확장속성이 구매의도에 미치는 영향: 고객혁신성의 조절효과
관광경영연구
2019 .01
Postentry Branding Strategy Affecting Purchase Intention in a Country-Related Product Association Context : Evidence from Korean Consumers
무역연구
2015 .01
The Impact of Self-Regulatory Focus on Chinese Consumers’ Purchase Intentions : Focusing on Foreign-owned Perceived Local Brands
한국무역학회 세미나 및 토론회
2023 .02
Determinants Affecting Overseas Direct Purchase of Korean Products Among Chinese Consumers
유통과학연구
2020 .01
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