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럭셔리 패션 브랜드의 지속가능 매크로 트렌드 분석
패션 비즈니스
2022 .02
A Confirmatory Model for Sustainability of Apparel Brands and Its Impact on Brand Outcomes
International Journal of Costume and Fashion
2016 .06
럭셔리 패션 브랜드의 메타버스 활용 사례 연구
패션 비즈니스
2022 .07
How the Luxury Fashion Brands Adjust to Deal with the COVID-19
International Journal of Costume and Fashion
2020 .12
Gucci Inclusivity is the New Exclusivity
International Journal of Costume and Fashion
2018 .06
Social Sustainability: Values and Environmental Culture
한국주거학회 국제학술대회논문집
2015 .04
Social Sustainability: Values and Environmental Culture
한국주거학회 학술대회논문집
2015 .04
Helenkaminski의 지속가능 패션을 위한 포지티브 럭셔리 브랜드의 상품기획
패션 비즈니스
2024 .05
SNS 데이터마이닝을 통한 럭셔리 패션 브랜드 아우라의 확장 연구
복식
2019 .12
20-30대 중국 소비자의 명품 선호도 및 재구매의도에 관한 연구
한국생활과학회지
2021 .02
서비스 접점에서 럭셔리 브랜드와 고객과의 상호작용에 관한 탐색적 연구
패션 비즈니스
2022 .11
패션 브랜드 아이덴티티 구축을 위한 패션 커뮤니케이션 방법론 연구
패션 비즈니스
2024 .02
메타버스 플랫폼 기반 지각된 럭셔리 패션 브랜드 경험에 대한 연구 -제페토를 중심으로-
복식
2022 .12
빅데이터를 이용한 패션 브랜드 평가 변화 추이 분석 - 구찌 브랜드를 중심으로 -
복식
2019 .09
Green Advertisement with Sustainability Claims -Message Credibility and Design Trendiness-
패션 비즈니스
2022 .12
럭셔리 브랜드 루이 비통(Louis Vuitton)의 아트 콜라보레이션 특징과 의미 - 2000년 이후 가방을 중심으로-
패션 비즈니스
2020 .01
사회적 지속가능성 관점에서 본 은혜공동체주택의 특성 연구
한국주거학회논문집
2019 .08
The Effect of Brand Identity Extension through Inter-Industry Collaboration : The Case of a Fashion Brand and a Long-Lived Domestic Brand
International Journal of Costume and Fashion
2023 .06
Qualitative Study on the Benefit Sought and Brand Loyalty by Product Category of the Luxury Goods : Through In-depth Interviews with Professionals in Fashion Industry
International Journal of Costume and Fashion
2016 .06
Can Sustainability Information on Corporate Websites Reflect CSR Strategies?: A Semantic Network Analysis of Top Companies in South Korea and China
Journal of The Korean Data Analysis Society
2017 .01
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