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이용수
Abstract
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Literature Reviews
Methods
Results
Conclusion
References
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SNS 데이터마이닝을 통한 럭셔리 패션 브랜드 아우라의 확장 연구
복식
2019 .12
럭셔리 패션 브랜드의 지속가능 매크로 트렌드 분석
패션 비즈니스
2022 .02
Consumer Perceptions on Luxury Multi-brand Platforms : An Exploratory Approach to Korean Fashion E-commerce
International Journal of Costume and Fashion
2022 .06
Attitude and Purchase Intent for Luxury Fashion Goods : Cultural Differences between Americans and Chinese
International Journal of Costume and Fashion
2015 .06
20-30대 중국 소비자의 명품 선호도 및 재구매의도에 관한 연구
한국생활과학회지
2021 .02
서비스 접점에서 럭셔리 브랜드와 고객과의 상호작용에 관한 탐색적 연구
패션 비즈니스
2022 .11
패션 브랜드 아이덴티티 구축을 위한 패션 커뮤니케이션 방법론 연구
패션 비즈니스
2024 .02
A Study on Chinese Female Consumers’ Purchase of Second-Hand Fashion Luxury
International Journal of Costume and Fashion
2019 .12
해외 디지털 패션브랜드에 나타난 패션디자인 요소의 특징에 관한 연구
패션 비즈니스
2023 .02
The Effect of Brand Identity Extension through Inter-Industry Collaboration : The Case of a Fashion Brand and a Long-Lived Domestic Brand
International Journal of Costume and Fashion
2023 .06
메타버스 플랫폼 기반 지각된 럭셔리 패션 브랜드 경험에 대한 연구 -제페토를 중심으로-
복식
2022 .12
패션 명품 브랜드에 대한 소비자 태도 형성과정과 마케팅 커뮤니케이션 매체 활용
복식
2018 .09
럭셔리 브랜드의 지속가능 실천 사례에 관한 연구
패션 비즈니스
2023 .05
‘Anti-Aging’ of Fashion Brands with Sustained Longevity in Korea : A Qualitative Research on Self-Diagnosis and Treatment of Brand Aging
International Journal of Costume and Fashion
2019 .12
패션 플랫폼의 네트워크 효과 활성화를 위한 소비자 기술수용 및 준비요인 분석
복식
2022 .10
Helenkaminski의 지속가능 패션을 위한 포지티브 럭셔리 브랜드의 상품기획
패션 비즈니스
2024 .05
Qualitative Study on the Benefit Sought and Brand Loyalty by Product Category of the Luxury Goods : Through In-depth Interviews with Professionals in Fashion Industry
International Journal of Costume and Fashion
2016 .06
Gucci Inclusivity is the New Exclusivity
International Journal of Costume and Fashion
2018 .06
고부가가치 패션제품 개발을 위한 명품브랜드 테일러드 재킷 디자인 분석
복식
2016 .08
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