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디지털시대의 소비자 가치지향성이 브랜드 충성도에 미치는 영향 : 중저가 화장품을 중심으로
인터넷전자상거래연구
2016 .08
Moderator Effect of Product Involvement and Brand Familiarity on the Relationship of Country of Manufacture and Chinese Consumers’ Product Attitude
Journal of China Studies
2017 .01
브랜드농산물에 대한 소비자인식 및 만족도 연구
유통과학연구
2016 .01
The effect of foreign language brand on consumers’ perception: Focused on Chinese consumers
한국무역학회 국제학술대회
2023 .07
소비자 성향과 브랜드 태도가 브랜드확장평가에 미치는 영향: 모바일 간편결제 서비스를 중심으로
Human Ecology Research
2017 .01
How Do Emotionally Attached Consumers Evaluate Co-branded Products(NPB Alliance)?: A Comparison between Brand Attitude and Brand Attachment
상품학연구
2019 .01
베트남 소비자들의 한국 제품 브랜드 경험이 브랜드아우라에 미치는 영향에 관한 연구
무역연구
2018 .01
소비자의 특성이 온라인 상품평 활용의도에 미치는 영향
한국IT서비스학회지
2017 .01
스타벅스 브랜드 개성이 소비자 만족과 소비자 웰빙에 미치는 영향 : 브랜드 지식과 소비자-브랜드 관계의 매개효과를 중심으로
대한경영학회지
2016 .06
The Roles of Brand Reputation, Product Information and Discount Rate in Mobile Advertisement
무역연구
2016 .01
The Influence of Brand Communication on Consumers' Purchase Intention: Focus on Moderating Roles of Brand Familiarity
유통경영학회지
2016 .10
원산지정보 불일치와 브랜드 진정성에 관한 비교연구
무역학회지
2022 .08
외식기업 브랜드확장 시 지각된 적합성, 소비자-브랜드 관계, 확장브랜드평가의 관계 -기업명성 및 소비자혁신성의 조절역할-
한국외식산업학회지
2022 .12
The Marketing Strategy of K-Beauty Product to Enhance Economic Growth in South Korea
산경연구논집
2022 .08
Branded there, made here? How country equity influences fashion product consumers in China
Journal of Global Fashion Marketing
2021 .09
The Impacts of University Brand on Korean and US Consumers: Focusing on Brand Reputation and Brand Fit
무역연구
2022 .04
The Effects of Experience and Brand Relationship to Brand Satisfaction, Trust and Loyalty Shopping Distribution of Consumer Philips Lighting Product in Indonesia
유통과학연구
2021 .01
Causes of Social Identity Threats and Identity-consistent Product Consumption
무역연구
2018 .01
글로벌 브랜드에서 소비자-브랜드 관계 변수들의 인과관계 및 조절변수들의 효과
유통과학연구
2017 .01
친환경 브랜드 농산물 상품의 브랜드 가치 요인이 브랜드 만족, 신뢰, 충성도에미치는 영향에 관한 연구
유통과학연구
2016 .01
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