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Digital Fashion: A systematic literature review. A perspective on marketing and communication
Journal of Global Fashion Marketing
2021 .01
패션 소셜미디어 품질, 정보 이용행동, 구매의도 간 관계 연구
산경연구논집
2018 .01
IT 패션과 지적재산권
IT와 법연구
2016 .01
디지털로 매개된 패션 소비 경험에 관한 탐색 : 패셔니스트가 되고 싶은 20대를 중심으로
한국언론학보
2023 .12
The adoption of digital fashion as an end product: A systematic literature review of research foci and future research agenda
Journal of Global Fashion Marketing
2024 .01
The Effect of MZ Generation's Luxury Fashion Product Selection Attributes on Consumer Satisfaction and Purchase Intention
The Journals of Economics, Marketing & Management
2023 .02
Impact of Social Media Engagement and Content Characteristics on Fashion Consumption Propensity
Journal of Information Technology Applications & Management
2019 .12
홈베이킹 냉동 베이커리 제품의 구매 실태와 소비자 만족도에 대한 차이 분석 연구
Culinary Science & Hospitality Research
2024 .10
The influence of consumers’ self-concept and perceived value on sustainable fashion
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2021 .09
패션제품 대여 서비스 이용자의 구매의사결정과정과 의복 쇼핑성향에 관한 탐색적 연구
Human Ecology Research
2018 .01
패션 인플루언서의 속성이 소비자의 구매의도 및 구전의도에 미치는 영향에 관한 연구
서비스경영학회지
2023 .03
Effects of the Attributes of Mobile Shopping Apps on Purchase Intention of Fashion Products
산경연구논집
2020 .01
친환경농산물 선택속성이 만족도 및 구매 의도와의 구조적인 인과관계에 관한 연구: 만족도의 매개효과를 중심으로
Culinary Science & Hospitality Research
2020 .03
리미티드 에디션 패션제품 구매자의 구매의사결정과정에 관한 연구
Human Ecology Research
2016 .01
Taking K-fashion Worldwide: The Evolving Structure of the Korean Fashion Industry and Implications for Policy
KIET Industrial Economic Review
2021 .04
항공사의 서비스품질, 서비스가치, 서비스만족, 의존성간 영향관계 연구 - 온·오프라인 서비스품질 모델 비교를 중심으로 -
호텔리조트연구
2020 .01
모바일 웹사이트의 정보품질, 사용자 만족 및 구매의도 간의 관계
경영교육연구
2018 .12
The Importance of Green Fashion Product Development to Improve Consumers’ Environmental Awareness
East Asian Journal of Business Economics
2023 .06
Fashion and the metaverse: Implications for consumers and firms
Journal of Global Fashion Marketing
2024 .01
The role of fashion involvement, brand love and hedonic consumption tendency in fashion impulse purchasing
Journal of Global Fashion Marketing
2015 .09
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