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Differences in Perceived Financial Risk according to Price Discounts and Product Types of Consumers in Korea and Thailand
산경연구논집
2016 .06
The Effect of Consumer Perceived Risk on Attitude and Repurchase Intention in Online Shopping Mall
유통경영학회지
2017 .10
The Roles of Brand Reputation, Product Information and Discount Rate in Mobile Advertisement
무역연구
2016 .01
Moderator Effect of Product Involvement and Brand Familiarity on the Relationship of Country of Manufacture and Chinese Consumers’ Product Attitude
Journal of China Studies
2017 .01
The Effect of Product Design on Consumer's Price Sensitivity: Focusing on the Mediating Effect of Consumer’s Emotional State
마케팅논집
2023 .06
The Potential Impact of Service Quality Uncertainty and Retail Pricing Strategies on Consumer Purchase Intention
유통과학연구
2018 .01
Effects of Retail Tensile Pricing Strategy Based on Consumer Self-confidence
유통과학연구
2019 .01
단순 할인과 기부 연계 할인의 효과 비교: 이타성, 제품유형에 따른 차이
한국심리학회지: 소비자·광고
2016 .01
Impact of Market Characteristics and Environments on Consumer Attitudes in the U.S. and Korea
상품학연구
2021 .08
소비자의 특성이 온라인 상품평 활용의도에 미치는 영향
한국IT서비스학회지
2017 .01
구전정보 매체유형이 소비자 제품태도에 미치는 영향에 관한 연구
한국경영과학회 학술대회논문집
2016 .04
중국 외국산 유아용품 소비자의 위험지각이 원산지에 대한 소비태도와 구매의도에 미치는 영향
유통경영학회지
2015 .02
Study on Consumer Preferences for Discount Presentations in Different Purchase Contexts
유통과학연구
2021 .12
패밀리레스토랑 가격할인이 브랜드 태도 및 구매의도에 미치는 영향 : 가치를 조절효과로
호텔관광연구
2016 .03
The Effects of Consumer Value Perception of PB on Product Loyalty and Repurchase Intention
유통과학연구
2018 .01
Does Price Promotion Hurt Products’ Perceived Quality? The Role of Attribute Alignability
The Journals of Economics, Marketing & Management
2020 .01
국가 관련 감정이 소비자들의 구매의도에 미치는 영향: 해외진입방식의 조절효과를 중심으로
아태비즈니스연구
2016 .06
대형마트의 농산물가격 안정 효과:실증분석
식품유통연구
2015 .01
Branded there, made here? How country equity influences fashion product consumers in China
Journal of Global Fashion Marketing
2021 .09
분할가격할인에 대한 가격민감도
고객만족경영연구
2020 .01
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