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Storytelling and Social Networking: Why Luxury Brand Needs to Tell Its Story
Journal of Information Technology Applications & Management
2020 .10
펨버타이징(Femvertising)을 구성하는 수용자 인식요인이 커뮤니케이션 효과에 미치는 영향 : 성별, 연령 변수의 조절효과를 중심으로
언론문화연구
2021 .12
The Impact of Brand Relationship on Brand Extension in Luxury Brands
한국유통학회 학술대회 발표논문집
2023 .04
중국 소비자의 명품브랜드에 대한 브랜드동일시와 지각된 품질이 브랜드 애착에 미치는 영향: 조절초점의 조절역할을 중심으로
Journal of China Studies
2019 .01
Luxury product and brand purchasing behavior: A conceptual perspective
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2023 .06
The Effects of Manufacture Relocation on Consumers’Responses: Experimental Research on Luxury Brands
유통경영학회지
2018 .02
Effects of perceived luxury value and use of sustainable polyester on brand trust, perceived quality risk, and consumers’ brand evaluation
Journal of Global Fashion Marketing
2023 .03
Do Luxury Brands’ CSR Efforts Pay Off?: A Mediation Effect of Perceived Price Fairness
Academy of Asian Business Review
2023 .06
Luxury Brand Campaign Experiences in the 3D Printing Context: Perceived Value of Luxury Brands and Purchase Intentions
광고PR실학연구
2017 .01
럭셔리브랜드개성이 브랜드충성도에 미치는 영향: 브랜드신뢰 매개역할 및 브랜드관여도 조절효과
무역연구
2022 .10
Transforming luxury: Global luxury brand executives’ perceptions during COVID
Journal of Global Fashion Marketing
2023 .01
Luxury Brand Equity in Online Channel: The Moderating Effect of Brand Trust
ASIA MARKETING JOURNAL
2019 .07
Attitude toward Feminism and Femvertising : Mediation Effect of Perceived Brand-Cause Fit
광고연구
2021 .06
The effect of social media marketing on brand trust and Brand loyalty : Focus on luxury fashion brands in south Korea
한국유통학회 학술대회 발표논문집
2016 .05
Critical success factors for luxury fashion brands in emerging markets: Insights from a qualitative study
Journal of Global Fashion Marketing
2021 .01
명품관광에 대한 지각된 가치가 브랜드 태도 및 행동의도에 미치는 영향
MICE관광연구
2017 .01
The Effect of Fashion Marketing that can Lead Luxury Brand: Qualitative Analysis
산경연구논집
2023 .01
Effects of Femvertising in Korea : How Young Female Consumers Respond to Female Empowerment Ads
광고연구
2021 .09
The Impact of Self-congruity on Brand Engagement in Luxury Brand Settings: The Mediating Role of Brand Love
유통경영학회지
2024 .02
럭셔리브랜드경험이 럭셔리브랜드충성도에 미치는 영향: 브랜드이미지 및 브랜드애착의 인과적 역할
무역연구
2023 .02
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