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Influence of design, workmanship, and familiarity on perceptions of country-of-origin apparel brands: A study of consumers in the US, China and Japan
Journal of Global Fashion Marketing
2015 .09
자민족중심주의와 항공사 유형에 따른 항공사 브랜드의 원산지효과 연구 : 중국인 관광객을 중심으로
관광레저연구
2017 .01
글로벌 브랜드에서 소비자-브랜드 관계 변수들의 인과관계 및 조절변수들의 효과
유통과학연구
2017 .01
The Effects of International Co-branding on Consumer Responses : Conceptualization and Propositions
한국산업경제학회 정기학술발표대회 초록집
2018 .05
“Foreign brands of course!” An ethnographic study exploring COO image perceptions and its influence on the preference of foreign clothing brands
Journal of Global Fashion Marketing
2021 .01
The Effects of Brand Origins on Consumer Attitude toward International Co-Branding
무역연구
2015 .01
원산지 이미지에 따라 원산지 요인들이 원산지제도 성과에 미치는 영향에 관한 연구
무역학회지
2016 .08
스타벅스 브랜드 개성이 소비자 만족과 소비자 웰빙에 미치는 영향 : 브랜드 지식과 소비자-브랜드 관계의 매개효과를 중심으로
대한경영학회지
2016 .06
The Influence of Brand Communication on Consumers' Purchase Intention: Focus on Moderating Roles of Brand Familiarity
유통경영학회지
2016 .10
중국소비자를 대상으로 한 호텔브랜드의 원산지효과 연구 : 브랜드친숙도와 소비자 조절초점의 조절효과
관광레저연구
2015 .08
The Effects of Brand Equity on Consumer Attitude and Behavior : Food Market in Vietnam
유통과학연구
2018 .01
패션명품에 대한 소비자의 브랜드 동일시가 브랜드 애착에 미치는 영향: 자기 감시와 사회적 자아존중감의 조절 효과를 중심으로
Human Ecology Research
2016 .01
원산지 이미지가 브랜드자산 모형에 미치는 영향 : 브랜드 인지도와 지각된 품질의 매개효과를 중심으로
대한경영학회지
2016 .06
Exploring brand Emotional Components in Consumer-brand Relationships: The Moderating Effect of Brand Image and the Mediating Role of Brand Commitment
유통경영학회지
2024 .10
외식기업 브랜드확장 시 지각된 적합성, 소비자-브랜드 관계, 확장브랜드평가의 관계 -기업명성 및 소비자혁신성의 조절역할-
한국외식산업학회지
2022 .12
The Impacts of University Brand on Korean and US Consumers: Focusing on Brand Reputation and Brand Fit
무역연구
2022 .04
The effect of foreign language brand on consumers’ perception: Focused on Chinese consumers
한국무역학회 국제학술대회
2023 .07
Do Brand Love and Brand Knowledge Matter? Impact on Brand Relationship and Extra-Role Behavior
Culinary Science & Hospitality Research
2022 .07
화장품 소비자의 인지된 ESG 경영이 브랜드 이미지 및 충성도에 미치는 영향 분석 : 브랜드 진정성의 조절효과
경영경제연구
2023 .08
소비자 성향과 브랜드 태도가 브랜드확장평가에 미치는 영향: 모바일 간편결제 서비스를 중심으로
Human Ecology Research
2017 .01
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