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이용수
Ⅰ. 서론
Ⅱ. 선행연구 검토
Ⅲ. 조사설계
Ⅳ. 분석결과
Ⅴ. 결론
참고문헌
Abstract
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Luxury product and brand purchasing behavior: A conceptual perspective
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
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2017 .01
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중국 소비자의 신분욕망이 고급 화장품 구매의도에 미치는 영향
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2020 .09
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Faithful and luxurious: Mediating halal with luxury through self-congruity
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CUSTOMER FIRST
한국서비스경영학회 학술대회
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골프용품 소비자의 명품가치가 준거집단 영향력 및 명품구매의도에 미치는 영향
관광레저연구
2015 .11
Do luxury brands have to trade off for sustainability?
Journal of Global Fashion Marketing
2024 .09
Pride versus Face: What Motivates Asian Consumers’ Luxury Purchase?
Academy of Asian Business Review
2018 .01
An exploratory study on the perceived agility by consumers in luxury brand omni-channel
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2023 .01
중국인의 한국화장품 쇼핑몰 서비스품질, 소비자 특성과 고객만족, 재구매의도간 관계에 대한 구매동기 조절효과 연구
인터넷전자상거래연구
2020 .12
항공산업에서 럭셔리 제품 인식을 활용한 일등석을 이용하는 승객들을 위한 경영전략에 관한 연구
관광레저연구
2018 .05
Customer Satisfaction Assessment among Foreign Consumers at Popular Korean Cosmetics Stores: A Comparative Study
산업혁신연구
2024 .06
상하이 여성 소비자의 한국 화장품에 대한 인식과 구매행동
국제학논총
2019 .12
The luxury economy and intellectual property
[KIIP] 한국지식재산연구원 도서DB
2015 .12
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