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구전정보의 유용성과 신뢰성이 소셜커머스 이용의도에 미치는 영향 : 지각위험과 충동구매의 매개적 역할
서비스경영학회지
2016 .11
Affecting of Online Comments on Impulse Buying in E-Distribution
유통과학연구
2023 .03
An Analysis on the Purchasing Behavior of the User through the Characteristics of Social Commerce
East Asian Journal of Business Economics
2015 .12
网络主播如何影响消费者在线购物的冲动性购买行为?
Journal of China Studies
2024 .06
중국의 O2O 커머스 사용의도에 미치는 영향 요인에 관한 연구: 문화가치의 조절효과를 중심으로
Journal of China Studies
2016 .01
Impulse Buying: The Influence of Impulse Buying Tendency, Urge to Buy and Gender on Impulse Buying of the Retail Customers
유통과학연구
2021 .01
Digital influencer marketing: How message credibility and media credibility affect trust and impulsive buying
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2022 .09
A Review of Theoretical Models of Social Commerce
Asia-Pacific Journal of Business & Commerce
2020 .07
The Impact of Mobile Service Characteristics on the Reliability of and Intention to Use M-commerce in China
동북아시아문화학회 국제학술대회 발표자료집
2016 .07
온라인 사용후기 방향성에 따른 중국인 관광객 태도 및 구매의도 차이에 관한 연구
관광레저연구
2018 .02
소셜커머스 신뢰 형성이 지속적 이용의도에 미치는 영향에 관한 연구
Journal of Information Technology Applications & Management
2016 .03
호텔객실상품 소셜커머스 특성요인이 관계몰입과 구매의도에 미치는 영향 : 소셜커머스 관여도의 조절효과를 중심으로
관광레저연구
2019 .04
최초 자가마련기간에 영향을 미치는 요인 분석
부동산학연구
2018 .01
Factors Influencing Customers’ Loyalty to Social Commerce Websites
인터넷전자상거래연구
2017 .04
리사이클링 제품과 업사이클링 제품 간의 비교를 중심으로 한 소비자의 지속가능 소비행위에 관한 연구
유통경영학회지
2024 .08
스마트폰 환경에서 소셜커머스 사용에 대한 연구
한국IT서비스학회지
2015 .01
A Comprehensive Understanding of the Purchasing and Visiting Behaviors of Customers on Social Commerce Sites
Asia pacific journal of information systems
2016 .01
신제품 구매시 온라인 사회적 결정 역할 : 신제품 혁신성 조절효과
유통과학연구
2018 .01
A Cross-cultural Study on Social Support for Social Commerce Intention: The Mediation Effect of Trust
한국산업경제학회 정기학술발표대회 초록집
2020 .12
Consumers’ acceptance of social commerce during COVID-19 lockdown
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2023 .03
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