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A Study on Food and Beverage Online Consumers’ Impulsive Buying Behavior
Culinary Science & Hospitality Research
2021 .09
위험추구와 다양성추구가 소비자의 충동구매에 미치는 영향
경영컨설팅연구
2017 .01
충동구매 후 감정과 인지가 재충동구매에 미치는 영향
경영컨설팅연구
2015 .01
The Effect of the Big Five and the MBTI on Impulsive and Compulsive Buying Behaviors: An Integrated Analysis in Online Shopping
무역연구
2018 .01
온라인 공동구매형 소셜커머스의 이용의도에 관한 연구 : 중국 이용자를 중심으로
한국IT서비스학회지
2017 .01
Consumers’ Hedonic Browsing Behavior in Food Online Shopping
Culinary Science & Hospitality Research
2022 .02
Affecting of Online Comments on Impulse Buying in E-Distribution
유통과학연구
2023 .03
基于网购背景下销售员沟通方式对融洽关系和顾客购买行为影响研究
유통물류연구
2021 .12
电商直播中主播特性对消费者购买茶类产品意愿的 影响机制研究 -基于抖音平台, 直播网红与网红干部的差异研究-
한중사회과학연구
2022 .04
Consumer Socialization on Adolescent Impulsive Buying Behavior through School and Parents: A Random Effects Model
Human Ecology Research
2016 .01
라이브 커머스에서 쇼호스트와 라이브 특성이 충동구매에 미치는 영향: 몰입의 매개효과와 시간 압박의 조절효과를 중심으로
인터넷전자상거래연구
2024 .06
中国百货商场促销特征对消费者冲动购买行为的影响研究
중국지역연구
2018 .01
Effects of Busy Mindset and Self-Worth on Impulsive Buying: In the Category of Hedonic Products
유통과학연구
2020 .01
한・중 비교를 통한 중국 온라인 쇼핑몰의 활성화 방안연구
유통경영학회지
2016 .12
Distributing Goods and Information Flow: Factors Influencing Online Purchasing Behavior of Indonesian Consumers
유통과학연구
2021 .01
How Consumers’Mindfulness Moderates Impulsive Buying Tendency
서비스마케팅저널
2020 .01
Impulse Buying: The Influence of Impulse Buying Tendency, Urge to Buy and Gender on Impulse Buying of the Retail Customers
유통과학연구
2021 .01
온라인 화장품 구매에서 촉진자극과 웹사이트 우수성이 충동구매에 미치는 영향
경영컨설팅연구
2018 .01
자기통제감과 자기효능감이 모바일 광고반응에 대한 지각된 상호작용의 결과로써 충동 구매에 미치는 영향
인터넷전자상거래연구
2016 .12
Comparative Analysis of Consumer‘s Impulse Buying Behavior with Different Household Incomes: Empirical Evidence from Faisalabad
East Asian Journal of Business Economics
2017 .06
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