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모바일 쇼핑 지속사용의도에 영향을 미치는 요인
유통경영학회지
2019 .02
확장된 기술수용모델을 이용한 음식 배달 애플리케이션 재이용의도에 관한 한 · 중 비교 연구
경영교육연구
2018 .08
Distinguishing Online Opinion Leaders : The Mediating Effect of Consumer Innovativeness and Online Opinion Leadership for Values and New Product Adoption Behavior
ASIA MARKETING JOURNAL
2017 .07
소비자 혁신성이 스마트폰 구매의도에 미치는 영향 : 지각된 위험과 가격 민감도의 매개효과를 중심으로
대한경영학회지
2016 .04
The Influence of Perceived Value, Perceived Risk, Innovativeness on Trust in Mobile Shopping
벤처혁신연구
2022 .06
모바일 상거래 이용자의 개인적 성향과 수용의도간의 관련성 연구
인터넷전자상거래연구
2016 .12
내재적 혁신성과 상품 관심이 특정 상품에 대한 소비자 혁신성에 미치는 영향
Human Ecology Research
2018 .01
Mobile Shopping through Applications : Understanding Application Possession and Mobile Purchase
한국유통학회 학술대회 발표논문집
2016 .10
Consumer innovativeness and international consumer behavior: Comments and extensions
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2017 .06
기술수용모델 의 확장을 통한 모바일 관광 앱의 사용의도에 관한 연구
유통과학연구
2015 .01
O2O 기반의 모바일 쇼핑앱 이용에 대한 중국소비자들의 행태에 관한 실증연구
무역연구
2020 .01
제품혁신성과 디자인혁신성이 구매의도에 미치는 영향 -소비자혁신성의 조절효과-
인문사회 21
2018 .01
The Effect of Consumer Innovativeness, Perceived Risk and Price Sensitivity on New Product Adoption : The Moderating Effect of Gender
인터넷전자상거래연구
2016 .10
Effect of Consumer Innovativeness on Online Buying Behavior in an Emerging Market
유통과학연구
2016 .01
Airline Self-Service Technology Adoption: Moderating Impact of Gender and Experience
Global Business and Finance Review
2024 .06
소비자 혁신성이 신뢰와 유희성을 매개로 재시청의도 및 추천의도에 미치는 영향 -TV 요리방송을 중심으로-
유통경영학회지
2015 .12
소비자 혁신력이 소셜커머스 이용만족도에 미치는 영향
Human Ecology Research
2015 .01
Validating a Structural Model of Using Mobile Technology for Learning among High School Students
Educational Technology International
2020 .01
A Study on Effects of Repurchase Intention of Consumer Innovativeness and Website Characteristics: Focused on Consumer of Overseas Direct Purchase
산경연구논집
2021 .01
A technology-fashion collaborative product: Its impact on consumer attitudes and purchase intention
Journal of Global Fashion Marketing
2017 .01
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