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2016 .11
Cross-cultural comparisons of popular YouTube ads: A content analysis of YouTube video ads in the U.S. and South Korea
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2022 .03
Advertising and Market Structure in the US Mutual Fund Industry
International Economic Journal
2020 .01
Measuring the Effect of a Brand Communication Strategy through Consumer-Generated Content: A Case Study of Telecommunication Services
ASIA MARKETING JOURNAL
2025 .04
온라인광고 형식과 광고모델의 공신력이 광고기만성 인식, 브랜드 신뢰도, 브랜드 호감도에 미치는 영향에 관한 연구
무역연구
2019 .01
Mobile Advertising Acceptance and Strategy : The Moderating Role of Advertising Involvement
인터넷전자상거래연구
2015 .04
A Study on Advertising Attitude, Brand Change Behavior and Information Acquisition Source for Airline SNS Content Marketing
The Journals of Economics, Marketing & Management
2022 .04
개정의료법 57조(의료광고 사전심의제도 개정)의 배경, - 광고의 사회적 윤리성과 공익적 가치
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2019 .01
태국 디지털 광고 분석과 방향성 연구
한국태국학회논총
2023 .02
한국과 중국의 문화에 따른 광고 차이에 관한 연구: 소구방식, 광고 및 표현전략, 문화패턴의 차이를 중심으로
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2017 .01
가상광고와 간접광고에 대한 비교 연구: 광고속성과 광고효과를 중심으로
지식경영연구
2015 .01
외식업체 광고모델과 광고속성이 광고 태도 및 브랜드 태도에 미치는 영향 : 국내 피자업체 광고를 중심으로
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2015 .10
Marketing Standardization and Speed to Market in International Markets: The Moderating Role of Market Orientation
경영연구
2021 .11
The Impact of SNS Advertising and the Musical Characteristics of SNS Advertising on Advertising Performence*
The Journals of Economics, Marketing & Management
2024 .02
모바일기반 광고 특성이 광고 인게이지먼트와 태도에 미치는 영향 : 게이미피케이션 광고를 대상으로
경영교육연구
2019 .04
The Effects of Social Media Advertising on Social Search in China: Evidence from Luxury Brand
ASIA MARKETING JOURNAL
2019 .10
Marketing Strategies for Improving Customer Attitude Using Airline Advertising Model: Focusing on Corporate Image and Brand Loyalty
유통과학연구
2020 .01
뉴스 텍스트를 활용한 국내 자동차 시장의 브랜드 속성 기반 시장 구조 분석
한국경영과학회지
2022 .02
중국 시장에서 브랜드 경험이 브랜드 신뢰에 미치는 영향에 관한 연구: 국내와 해외 스포츠 패션브랜드 비교분석
Journal of China Studies
2019 .01
Designing effective advertising by matching advertising contents and language with tourists’ travel motivation
관광연구저널
2018 .10
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