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Relation Between Employees and Customers Affects to the Positive Word of Mouth Through Customer Satisfaction
유통과학연구
2019 .01
The Effect of Online WOM of Menu Product Consumers on Product Perception Risk and WOM Effect
유통과학연구
2020 .01
호텔 레스토랑의 온라인 구전정보 특성이 지각위험과 구전확산에 미치는 영향
Tourism Research
2017 .01
온라인 구전효과가 서비스기대 일치도에 따라 구전의도 및 고객만족에 미치는 영향
외식산업경영연구
2016 .12
서비스 회복과정에서 공정성과 고객의 반응
서비스경영학회지
2017 .11
온라인 구전정보 특성이 정보 신뢰 및 축제 방문 의도에 미치는 영향
한국외식산업학회지
2021 .06
Linking Service Perception to Intention to Return and Word-of-Mouth about a Restaurant Chain: Empirical Evidence
유통과학연구
2023 .01
일관성 욕구가 소비자의 구전 후 태도변화에 미치는 영향: 만족에 대한 귀인과 추천보상의 역할
소비자학연구
2016 .01
Customer Experience and Repurchase Intention in Multi-Channel: Customer Satisfaction as Mediating Variable
산경연구논집
2021 .01
외식산업 분야 구전 커뮤니케이션 연구 동향 분석
호텔리조트연구
2017 .01
Effect of Online Word of Mouth on Product Sales: Focusing on Communication-Channel Characteristics
ASIA MARKETING JOURNAL
2019 .07
겨울축제 만족과 불만족에 따른 실제 구전활동 분석
Culinary Science & Hospitality Research
2019 .08
중국고객 해외의료관광국가 선택의도에 영향을 미치는 요인에관한 연구: 구전 조절효과를 중심으로
유통과학연구
2015 .01
온라인 구전정보특성과 정보신뢰성이 지각된 정보유용성과 정보수용성에 미치는 영향
Culinary Science & Hospitality Research
2018 .01
The Influences of Restaurant Consumers' Electronic Word-of-Mouth(E-WOM) Information Communication on Product Perception Risk, Benefit and WOM Effect
The Journals of Economics, Marketing & Management
2018 .12
패밀리 레스토랑의 서비스 품질이 경험적 가치 및 고객만족에 미치는 영향
관광레저연구
2015 .05
고객의 자원유형과 성별이 구전의도에 미치는 영향: 인천국제공항 면세점을 중심으로
무역연구
2020 .01
온라인 구전정보의 방향성에 따른 정보의 유용성과 구매의도의 집단 간 차이 분석 : 관여도를 중심으로
인터넷전자상거래연구
2018 .02
An Empirical Study on the Interaction Effects between the Customer Reviews and the Customer Incentives towards the Product Sales at the Online Retail Store
Asia pacific journal of information systems
2015 .01
The Influences of Shopping Enjoyment and Service Recovery on Shopping Experience and WOM Activity
상품학연구
2015 .01
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