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이용수
ABSTRACT
1. INTRODUCTION
2. LITERATURE REVIEW
3. METHODOLOGY
4. RESULTS
5. CONCLUSIONS
REFERENCES
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호텔 레스토랑 이용동기와 속성이 레스토랑 유형 선택에 미치는 영향에 관한 연구
관광레저연구
2015 .05
A Cross Cultural Study Regarding Motivations for Visiting Ethnic Restaurants
아태비즈니스연구
2019 .01
The Influence of Korean Restaurants Experience on Intention to Visit Korea
Culinary Science & Hospitality Research
2020 .02
중국 상해 소재 한식당 실태에 관한 연구
관광레저연구
2015 .01
Forecasting the Business Performance of Restaurants on Social Commerce
유통과학연구
2024 .04
Moderating role of restaurant type between strategy and financial performance
관광레저연구
2016 .09
한식당의 선택속성이 고객만족 및 행동의도에 미치는 영향 : 중국인 유학생을 중심으로
호텔관광연구
2017 .09
The Perception Difference of the Expanded Marketing Mix according to the Lifestyles of Customers at Korean Restaurants : Focusing on Foreign University Students in Busan
Culinary Science & Hospitality Research
2023 .09
University Students’ Perspective towards the Atmospherics of Theme Restaurants in Selangor, Malaysia
Culinary Science & Hospitality Research
2017 .09
Do Firm Boundaries Matter? The Impact of Chinese Imports on US Conglomerates
선물연구
2020 .01
문화경험에 의한 에스닉레스토랑의 진정성에 대한 소비자 인식
관광경영연구
2019 .01
에스닉 레스토랑의 고유성이 고객만족도 및 재방문 의도에 미치는 영향
관광레저연구
2016 .11
호텔 레스토랑 이용고객이 인식하는 다인스케이프 (DINESCAPE)서비스 품질과 지각된 고객가치 및 행동의도와의 영향관계
한국관광레저학회 학술발표대회
2017 .06
The effect of customer awareness of restaurants’ green practices on customer dining experiences
관광연구저널
2016 .04
일식 레스토랑의 다인스케이프와 고객감정반응, 행동의도 간의 관계에 관한 연구
Culinary Science & Hospitality Research
2020 .04
호텔 레스토랑 이용 고객이 인식하는 다인스케이프 서비스품질과 지각된 가치, 만족 및 행동의도에 미치는 영향관계
관광레저연구
2017 .12
식생활라이프스타일에 따른 기장지역 향토음식점 선택속성이 고객만족에 미치는 영향에 관한 연구
호텔관광연구
2015 .03
Consumer Perceptions of Green Restaurants: The Halo Effects of Green Practices
관광레저연구
2020 .06
외식업체 조리 기술지원 및 경영 컨설팅을 통한 경영성과 향상에 관한 연구 : 경기지역 레스토랑을 중심으로
Culinary Science & Hospitality Research
2017 .08
Mixture Model을 이용한 6차산업화 안테나숍 소비자의 시장세분화 연구
인터넷전자상거래연구
2017 .06
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