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Consumer Responses towards Retail Technology during Grocery Shopping
한국유통학회 학술대회 발표논문집
2018 .10
Service Quality of Online Grocery Shopping in Korean Local Regions
유통과학연구
2016 .01
Digital Distribution in Preparation for the 4th Industrial Revolution: Focused on the Beauty Industry
산경연구논집
2023 .02
International Comparison between Korea and Other Countries, in Terms of Retail Regulations
유통과학연구
2017 .01
Sustainability of Traditional Retail in an Emerging Market: A Conceptual Framework Applied to a Vietnamese Wet Market
ASIA MARKETING JOURNAL
2023 .01
온라인 소매유통시장(B2C)을 통한 인도네시아수출확대전략에 관한 연구
무역연구
2018 .01
Analysis of Policy for Independent Grocery Stores in Morocco
무역연구
2017 .01
정부의 전통시장 지원 정책 효과에 대한 실증연구
유통과학연구
2015 .01
Conceptual Framework of Reverse Retail Internationalization: From the Perspective of Retail Innovation and Retail Format
유통과학연구
2016 .01
Consumer Choice Preference and Usage Satisfaction for Online Grocery Retailers
한국유통학회 학술대회 발표논문집
2024 .05
A Brief Review on Retail Business Positioning between the United States and JapanA Brief Review on Retail Business Positioning between the United States and Japan
물류학회지
2018 .01
A Retail Strategy for the Prosperity of the Art Market within Online Distribution Channel
유통과학연구
2023 .03
권리금 유무에 따른 상가점포 임대시장에 관한 연구
주거환경
2015 .03
모바일 식품구매 서비스 고객여정의 경험만족도에 관한 실증연구
Journal of Information Technology Applications & Management
2021 .08
환경친화적 유통공간의 소비효용이 재방문의도에 미치는 영향
유통과학연구
2018 .01
Success Factors of Immigrant-Owned Informal Grocery Shops in South African Townships: Native Shop-Owners’ Account
유통과학연구
2018 .01
Consumer Perceptions on SST in Retail Atmosphere: An application of S-O-R framework
유통과학연구
2020 .01
Study on the micro retail trade problem in Japan
한국유통학회 학술대회 발표논문집
2018 .10
How do customers respond to external store environment? Analyzing the new luxury segment
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2023 .06
Does online shopping make people feel better? The therapeutic effect of online shopping on Korean female consumers’ mood, self-esteem, and self-efficacy : Based on the context of fashion product shopping
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2021 .09
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