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Antecedents and Consequences of Participation and Browsing in Social Network Communities
마케팅관리연구
2016 .01
The Role of Hedonic Browsing Behavior in Online Travel Agency (OTA) Sites
Culinary Science & Hospitality Research
2021 .05
Consumers’ Hedonic Browsing Behavior in Food Online Shopping
Culinary Science & Hospitality Research
2022 .02
A Cross-Cultural Analysis of the Effect of Social Media Use on Psychological Well-Being: The Role of Motivation, Social Support, and Self-Esteem
한국소통학보
2017 .06
Exploratory Study of the Impact of Social Media Marketing on Consumer Purchase Intention : Comparative Study of Pakistan and South Korea
ASIA MARKETING JOURNAL
2015 .10
관광소비자의 소셜미디어 이용에 대한 성별 차이에 관한 연구
관광레저연구
2017 .04
여자 중학생의 SNS 이용동기가 자기통제력에 미치는 영향
한국학교보건학회지
2016 .01
Affecting of Online Comments on Impulse Buying in E-Distribution
유통과학연구
2023 .03
소셜미디어 연구의 흐름: 경영학 관련 연구의 메타분석
지식경영연구
2015 .01
The Dynamics of Social Media Marketing: Unraveling the Impact on Customer Purchase Intentions through Engagement and Trust
유통과학연구
2024 .03
소셜미디어 외식정보 탐색 행동의도에 관한 연구 : 확장된 목표지향적 행동모형을 중심으로
관광레저연구
2018 .12
소셜미디어 마케팅 실패사례 분석을 통한 소셜미디어 마케팅 전략 연구
지식경영연구
2015 .01
Saying is Believing : How Voice Command Stabilizes Consumer Preferences
한국유통학회 학술대회 발표논문집
2019 .04
여행사 소셜미디어 마케팅이 브랜드 이미지와 구매의도에 미치는 영향
관광경영연구
2020 .01
Social Media for Business and Society
Asia pacific journal of information systems
2015 .01
Focus Group Based Evaluation of Social Media Usage in Indonesia's Digital Government
Asian journal for public opinion research : AJPOR
2020 .01
The effect of attitudes towards social media advertising and brand equity model on young consumer`s purchasing intention
대한지리학회 학술대회논문집
2016 .06
기업 소셜미디어의 지속적 이용을 위한 소셜미디어 관리방향에 관한 연구 : 신뢰와 관리능력을 중심으로
인터넷전자상거래연구
2018 .08
Reputation Effect, Business-stealing Effect, and Income Effect in Amazon’s Co-purchasing Product Networks
상품학연구
2015 .01
소셜미디어를 활용하는 팀 학습에서의 학습동기, 지각된 가치, 만족도, 지속적인 사용의도의 구조적 관계 분석
교육문제연구
2017 .01
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