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한국과 베트남 소비자의 지각된 가치가 베이커리 브랜드 선호도와 구매의도에미치는 영향
유통과학연구
2015 .01
베트남 소비자들의 한국 제품 브랜드 경험이 브랜드아우라에 미치는 영향에 관한 연구
무역연구
2018 .01
The Influence of Brand Communication on Consumers' Purchase Intention: Focus on Moderating Roles of Brand Familiarity
유통경영학회지
2016 .10
브랜드 진정성과 자아-브랜드 연결성이 소셜 미디어에서의 고객 인게이지먼트와 충성도에 미치는 영향
Journal of Information Technology Applications & Management
2023 .08
윤리적 마케팅 활동이 소비자의 브랜드 선호도와 구매의도에 미치는 영향: 베트남 소비자를 중심으로
인문사회 21
2020 .01
The Effects of Brand Equity on Consumer Attitude and Behavior : Food Market in Vietnam
유통과학연구
2018 .01
Exploring brand Emotional Components in Consumer-brand Relationships: The Moderating Effect of Brand Image and the Mediating Role of Brand Commitment
유통경영학회지
2024 .10
스타벅스 브랜드 개성이 소비자 만족과 소비자 웰빙에 미치는 영향 : 브랜드 지식과 소비자-브랜드 관계의 매개효과를 중심으로
대한경영학회지
2016 .06
The Differentiation of Mobile Shopping Contents for Purchase Decision of m-Commerce Users
한국경영과학회 학술대회논문집
2022 .06
소비자 성향과 브랜드 태도가 브랜드확장평가에 미치는 영향: 모바일 간편결제 서비스를 중심으로
Human Ecology Research
2017 .01
Sustaining customer engagement through social media brand communities
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2020 .01
Talk to engage: The influence of smartphone voice assistants on consumers’ brand engagement
Journal of Global Scholars of Marketing Science(마케팅과학연구)
2024 .09
Examining the effects of brand love and brand image on customer engagement: An empirical study of fashion apparel brands
Journal of Global Fashion Marketing
2016 .01
소비자의 브랜드 신뢰, 가치의식, 원산지 중요성 및 한류 제품에 대한 태도가 구매의도에 미치는 영향: 베트남 소비자 연구
문화산업연구
2019 .03
The Impact of Self-congruity on Brand Engagement in Luxury Brand Settings: The Mediating Role of Brand Love
유통경영학회지
2024 .02
The effect of foreign language brand on consumers’ perception: Focused on Chinese consumers
한국무역학회 국제학술대회
2023 .07
The Effects of Brand Experience on the Perceived Value of Customers in China and Korea
The Journals of Economics, Marketing & Management
2021 .01
마케팅 커뮤니케이션 활동이 브랜드에 대한소비자 저항과 구매의도에 미치는 영향 - 농산물 공동브랜드를 중심으로 -
식품유통연구
2016 .01
The Effects of Experience and Brand Relationship to Brand Satisfaction, Trust and Loyalty Shopping Distribution of Consumer Philips Lighting Product in Indonesia
유통과학연구
2021 .01
Consumer Value and Social Media Usage on Luxury Product for Vietnamese Consumers
ASIA MARKETING JOURNAL
2018 .01
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