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식공간융합연구
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E-서비스품질이 고객만족도와 재구매의도에 미치는 영향: 신선식품을 중심으로
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Kano모델 기반의 물류 서비스 품질속성 분류와 잠재적 고객요구 개선지수 개발
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The Moderating Effect of Network Involvement on Satisfaction: The Case of Online Game
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The Effect of the Beauty Service Quality for HUMANS on the Customer Satisfaction and the Customer Loyalty
International Journal of Human & Disaster
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Effect of University Website Composition on Entrance, Career Path, Satisfaction and PUBLIC VALUE -Focused on College Students Who Entered the Department of Beauty-
Public Value
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잠재적고객요구개선지수를 이용한 교육서비스품질 기대손실평가 모형에 관한 연구
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2019 .01
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The International journal of advanced culture technology
2019 .01
Influence of Public R&D Information Service Image on the Value and Satisfaction of Users
Asian Journal of Innovation and Policy
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노동부 국가 산업전략 직종 안전교육 서비스품질 평가 및 개선방향
표준인증안전학회지
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2019 .01
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대한안전경영과학회지
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TOPSIS방법을 이용한 물류서비스품질 우선순위 선정에 관한 연구
대한안전경영과학회지
2017 .01
디지털 매체품질이 학습만족과 지속이용의도에 미치는 영향 : 고전문학의 원소스 멀티유즈(OSMU) 활성화를 위해 향토문화전자대전 사이트를 중심으로
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중저가 호텔의 비대면 서비스품질이 고객만족에 미치는 영향: 혁신저항성의 조절효과를 중심으로
해양관광학연구
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한국콘텐츠학회 ICCC 논문집
2019 .12
A Convergence Study on Factors Influencing Undergraduate Music Students' Learning Stickiness in Online Education Live-Broadcasting Platforms
한국과학예술융합학회
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Public Information Quality, Customer Value and their Effects on Satisfaction of SMEs
한국콘텐츠학회논문지
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